Bloggtips, Boktips och ännu ett nummer..

09.01.13 / 14 - 00.45

Jag läser ganska många bloggar.. Jag fastnar i få.. Jag har fastnat i en som jag nämnt innan, det är Edenslustgård. Den är rolig och ganska kortfattad emellanåt, vilket gör den rolig och lättläst. Trist bara att den uppdateras (inte lika sällan som min men) ganska sällan.
Men igår var jag inne på bloglovin och sökte på min egen blogg mest på skoj och hittade min nya absoluta favorit i bloggvärlden! Det var KalsongLinus blogg. En 20-årig bisexuell kille som skriver om sina sexiga äventyr bla på jobbet. Den är påhittig, rolig och drömmande. En kille med förmåga att uttrycka sig och berätta öppet om sina sexäventyr. Jag är fast och inser nu hur viktigt det faktiskt är att hela tiden uppdatera sin blogg.
Min tid räcker inte riktigt till då mitt arbete tar upp en stor del av mitt liv. Men jag ska bättra mig ;)
Ett roligt inslag är hur han lägger upp bilder från sina bloggläsare (mest manliga nakenbilder). Det kan nog vara lite man-man vänliga, men bilder i all nakenhet är alltid intressanta och spännande.

Tänkte på en sak idag. Har sedan tidigare gett ett boktips om Abby Lee's bok "Sex som jag vill ha det" som bygger på en anonyms tjejs sexblogg (som förövrigt även det är en grym blogg).
Idag vill jag ge ett andra tips faktiskt! Jag har inte läst många sexböcker, men jag har läst Jenna Jamesson's "Att älska som en porrstjärna, en sedelbärande berättelse" och den är GRYMT bra! Jag är inget stort fan av porrindustrin i den mån att kvinnor utnyttjas mot sin vilja för att kunna bli något stort. Men den här boken handlar om Jenna's väg till att bli en av världens mest kända porrstjärnor. Boken förklarar en del om varför hon hamnat där hon hamnat och vem som skulle palla trycket. Värd att läsa om du (som jag) gillar berättelser från det verkliga livet med en "touch" av smärta, sorg, sex och kändisskap.

       
 
Jenna förövrigt har gett mig en ny syn på porrstärnor med pondus! Kolla in dessa vackra bilder, lite klassigare än den porr man föreställer sig Jenna pyssla med enligt mitt tycke.

43. Snedsteget
Jag hade vid dethär laget ett sjukt tråkigt och dåligt förhållande med Exet. Det hade vart sextorka i månader... Jag som hela tiden under vårt förhållande vart trogen och blivit tvungen att avstå sex då Exet helt enkelt aldrig var kåt längre var nu kåtare än någonsin. Det hade gått från kanonkåt till att jag inte ens hade en aning om hur sjuukt kåt jag var.
Jag befann mig tillsammans med några arbetskollegor på annan ort för konferens när jag mötte Snedsteget. Han var allt som inte Exet var.. Vi hade kul, han hade humor, vi festade som djur och slutade tillsist på efterfest på hans hotellrum. Det var jag en kollega, han och hans kollega. Efterfesten dog ut ganska snabbt och jag och min vän tänkte sova hos Snedsteget när hon plötsligt mitt i natten vinglar hem till vårt hotellrum full som en alika.
Det betydde bara en sak.. att jag, kåt som en överkåt idiot var ensam med en förlovad rolig kille som flörtat med mig hela kvällen. Detta kunde bara sluta på ett vis..
Vi låg där i hans dubbelsäng, han vände sig mot mig, jag vände mig mot honom och innan vi visste ordet av kysstes vi galet. Det var hett, det var brottom och vi var sjukt kåta båda två. Vi slet i varandra och kläder flög över hela hotellrummet. Han gav mig komplimanger om min stora, härliga bröst och det plus min berusning kombinerat med min kåthet gav mig ett självförtroende av en annan värld. Jag hade vart kåt på honom hela kvällen, men bara trott att vi oskyldigt flörtade med varandra.
Nu satt jag på honom med hans kuk långt inne i mig medan jag red honom. Vi stönade tillsammans, vi kysstes och jag levde ut månader av sexuppehåll med Snedsteget i ett sexigt hotellrum. Han avgudade min kropp och smekte varenda centimeter medan jag red hans stenhårda kuk. Vi kom, båda två. Trots min fylla. Jag var så kåt och jag fick utlopp!
Efter detta gick jag in i duschen och tvättade av mig honom. Sen klädde jag på mig kjolen och linnet, tog bh:n och trosorna i handen och gick till mitt hotellrum.
Där somnade jag så gott och sov som om jag aldrig gjort annat. Dagen efter upptäckte jag att jag tappat bort min jacka.. misstänkte att jag kunde glömt den hos Snedsteget och hoppades se honom dagen efter. Det gjorde jag och mycket riktigt hade han min jacka och det var det sista jag såg av honom..
Otrohet är fel, men ibland behövs det tyvärr..


-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Tack =) Vad kul att du gillar min blogg så mycket ;)

2009-01-14 @ 18:33:35
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0