H ä r l i g t S e x

Härmar en rolig sak jag läste i Sannas blogg!
Man ska svara på 10 frågor, men istället för att svara i ord ska man definera dem i bilder. För att förtydliga vissa svar har jag valt att publicera fler bilder på vissa :D

1. Vilket år är du född?

    

2. Hur definerar Du din läggning?



3. Vilken är Din bästa egenskap?



4. ..Och Din sämsta?

         

5. Vad söker Du hos en partner?

         

6. Vilket yrke är det sexigaste Du vet?



7. Vilken kändis är hetast enligt Dig?



8. Vad gör Dig avtänd?



9. Vem hade Du ditt första förhållande med?



10. Ett kändispar som Du gillar:



Detta är mina svar uttryckta i bilder.. Ni förstår ju alla att jag inte hade mitt första förhållande med Axl Rose (Trots att han var en av mina första kärlekar tillsammans med Magnus Uggla och Keanu Reeves). Mitt första förhållande var med en ung rebell som älskade rockmusik (eller all musik egentligen), spelade gitarr och skrev underbart flummiga och söta dikter till mig.



Helt o t r o l i g t,  u n d e r b a r t,  s k ö n  s e x igår! Hade pratat med R tidigare under dagen om att ses i åtta tiden för lite galet skön sex.
Upplägget var att han skulle komma hem till mig och eftersom jag är ganska blyg skulle jag lämna dörren öppen så det bara var för honom att kliva in.
Han önskade att jag skulle vara naken när han kom så han bara kunde komma in och börja slicka mig direkt. Tanken var lockande, men jag har en viss policy att män inte alla gånger ska få som de vill. Så efter att ha duschat, rakat och fixat tog jag en oversized t-shirt och la mig i sängen för att läsa. Under hade jag inga trosor för att krydda upp tillvaron ett snäpp.
Han kom som avtalat kl 8. Han sa "hej", han gick fram till mig, kysste mig och kröp sedan under täcket och började slicka mig. Jag blir alldeles pirrig där nere av att skriva detta.
Han slickade mig länge och vått, jag njöt i fulla drag. Undertiden smekte han insidan av mina lår och min nakna bak. Efter att ha slickat ett tag ställde han sig upp och tog av sig på underdelen och släppte ut den hårda, fina kuken i friheten. Jag tog tag i roten och slickade ollonet vått innan jag slöt mina läppar runt kuken. Han var hård och luktade alldeles underbart rent. Jag lät min tunga massera ollonet innuti munnen medan jag sög honom djupt. Samtidigt smekte jag pungen och mellangården sakta. Han stönade och han njöt. Mellangården är min nya specialitet. Det fascinerar mig hur skönt det verkar vara och jag är nyfiken på vad det kan göra med en manlig orgasm. Efter att jag sugit honom ett tag la han sig på rygg i sängen och jag kröp upp ovanpå honom. Han kysste mig sensuellt på läpparna och sedan på mina blottade bröst.
Jag sträckte mig efter en kondom och han trädde på den på hårdheten. Jag gränslade honom och han förde in sin kuk i mig, Hans kuk är så otroligt skön!! Jag red honom medan jag smekte hans pung och masserade mellangården. Han stönade och tog ett fast grepp om mina höfter medan jag rullade med höfterna över hans kuk.
Efter ett tag ställde han sig bakom mig och knullade mig. Han lät sitt saliv droppa ner på min rumpa och för att sedan rinna ner över hans kuk som stötte in och ut ur mig. Han tog ett finger och förde in i analen medan jag masserade min klitoris. Han knullade och smekte mig till en orgasm a la Smojo!! Det var otroligt skönt att känna mitt eget krampande runt hans hårda kuk medan han ser allt.
Efter att jag kommit vände han på mig och knullade mig i missionären. Jag sög och slickade på hans styva bröstvårtor och han varnade att han snart kommer och frågade mig om jag ville ta det i munnen. Jag svarade självklart ja och öppnade min mun framför hans kuk som han nu runkade utan kondom. Han kom i min mun alldeles lagom och jag svalde den jumna satsen. Det smakade helt ok. Det var längesen jag träffade honom och det var en efterlängtad orgasm. Säga vad man säga vill om V som är GRYM i sängen. Men detta är snäppet bättre.

Nu har jag berättat så detaljerat om sexet med R att jag sparar nästan nummer till nästa inlägg.
Inte nog med att jag skrivit långt och detaljerat... jag skrev allt en gång (utan att kopiera) och det försvann.. det var 10 gånger bättre än det jag skrev nu då klockan är hysteriskt mycket även för mig och jag är trött som bara den..


Fick ingen respons på frågan om kvinnors våthet, så jag gör ett nytt försök:
Finns det gränser för hur våt en kvinna kan bli innan det blir osexigt?
Och ännu en fråga:
Hur ska man raka sig där nere? Är det nåt speciellt för 2009?


God natt bloggvärlden! Ses säkert imorgon igen :D

-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: Tisdag

Gränsen för våthet... Tänk vilken expedition som skulle krävas för att hitta den!



(Hoppades någon annan skulle våga kommentera, men de är visst lite fega)

2009-01-29 @ 07:39:07
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com
Postat av: smojo

Jag hade hoppats på ett svar som: Det finns inga gränser ;)



Modigt av dig att kommentera.. hehe.

2009-01-29 @ 19:35:07
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0