Är jag en Mansslukerska?

Kunde ej lägga upp inlägg igår.. Detta var det jag ville publicera igår...

09.01.19 / 20 - 01.07

Som svar på Tisdags inlägg:

Du är som kannibalernas drottning. Nåde den vilsne själ som driver i land på din ö. Simma eller slukas?

Visst lockas jag av att se glimten i dina ögon när du jagar. Men att bli nummer 69 på menyn? Och läsa i restaurangspalten: "Presentationen ok, kan dock förbättras. Intressant konsistens med orginella undetoner. Dock inte särskilt mättande, lämpar sig bättre som förrätt."

... Det skulle nog skrämma bättre män (och kvinnor?) än mig :-)


- Varför skulle Du klassas som förrätt. Känner att detta kan tolkas i olika perspektiv.. ett är mitt! Såå skulle du få fina förrättsbetyg för att du "grundar" bra eller för att du inte räcker till? Jag tror på det första ;)
Skulle du bli nummer 69 skulle du faktiskt (tro det eller ej) få vänta ett tag..
Jag har mycket sex, och som singel är alternativen att ofta bli tillfredsställd fler "bollar i luften", jag ångrar inget jag gjort med vilja.. Det har ur det sämsta ändå kommit bra saker. Man har bara ett liv och jag lever mitt såhär :)
Detta betyder inte att jag är en supersingel som planerat att vara det för resten av mitt liv. Jag har drömmar och min allra största dröm är att hitta min själsfrände som jag kan älska (och älska med) i resten av mitt liv! Men jag tänker inte leta..




Åhhh nu VET jag att mina grannar har sex! Det hade man ju säkert med vilken ärthjärna somhelst kunnat räkna ut. Men faktum är att jag blev så glad och lite lite lycklig när jag nu på kvällen bestämmer mig för att skriva lite blogg innan jag kryper till kojs och hör när jag kommer ut från badrummet att mina grannar ligger. Jag hör tydligt hur hon stönar. Jag undrar lite iochmed det hur det låter när jag drar igång... Om jag hörde dem så pass bra, för det var inget skrik-stön utan det var små korta "mmmm", "aaaah", "åhhh åhhh".. ja ni vet.
Sen hörs det så tydligt när det är klart. Möbler ställdes idetta fall på plats och det blir knäpptyst!
Men ändå såå gulligt. Jag har aldrig pratat med mina grannar, men de är bra söta båda två! Ett yngre par som bor i en liten etta tillsammans.

Det har verkligen stått still i mitt sexliv på slutet.. Har haft en kompis boende här och fröken röd har hälsat på (skönt, så slipper man henne resten av månaden) så tillfällen har vart få. Trots detta har det vart en händelserik helg i all ära:

FREDAG:
Det vart en hemmakväll hemma med två vänner. Det var väldigt lugnt och trevligt och jag hade ingen aning om att det kunde bli en så händelserik kväll.
Plötsligt får jag ett sms av Sundsvall.. det var liksom evigheter sen!! Jag blev väldigt glad :D
Vi smsade lite fram och tillbaka och han skrev att han inte kunde hålla sig ifrån mig, att jag var såå sexig och att han ville komma hit. Oh My God! Jag hade lagt ner honom, men han väckte sin vilande plats i mitt hjärta.
Han bad om att få komma hit, men eftersom jag hade två kompisar här och bor vääldigt litet var inte det ett alternativ, frågan om jag hade något knullvänligt utrymme i huset kom också, men neej det har jag faktiskt inte. Skulle vara taket kanske :D
Jag skulle ju jobba, så jag var tvungen att avsluta detta trevliga smsande vid ett snåret, trots att jag bara ville ha mer sms och träffa världens sexigaste Norrlänning (hittills)!
Sista smset jag fick var bedårande: "Fan i helvete! Hinner vi hångla i 1 minut om jag kommer Nu?". Det var ett svar på mitt: "Jag måste verkligen sova nu, vi kan väl höras en annan dag istället?". Och det var typ 3e försöket till att avsluta detta smsande.
Jag somnade gott den natten och svävade på moln dagen efter :D

LÖRDAG:
Fest hos mig med några tjejkompisar. Jätteskoj! Dock gjorde jag bort mig när jag skrev sms till Sundsvall (som jag visste skulle på parmiddag med sin tjej och inte hade möjlighet att komma till stan/hem till mig). Jag fick såklart inget svar.. Blev sjukt bitter av detta och vi tjejer beslutade oss för att gå ut och ragga lite.
Vi hamnade först på ett av våra favvohak. Mycket folk, mycket ögongodis och ganska så mycket köttmarknad. Me Like ;)
Anledningen till att jag diggar köttmarknaden är att folk pratar med alla. Är man inte intresserad är det bara att säga "tack och adjö". Hellre det än att folk står i hörnen och smuttar champange och tror att de är något när det i själva verket är deras farsor som är det eller möjligen deras kriminella liv.
Såg en så SJUKT het kille stå en bit bort och tittade lite extra, sa till min kompis att jag verkligen kunde göra allt med honom.. Hon sa att jag skulle gå fram. Men eftersom jag är blyg och inte alltid har självförtroendet allt för högt upp på min priolista svarade jag att han är för snygg för mig. Detta är ett begrepp i den mening att man ser på en annan människa som man tycker är WOW att man inte alls är dennes stil. Då blir det så att "han är för snygg för mig".
Det var han tydligen inte, för han kom fram sen. Frågade vad jag hette och presenterade sig som Viktor från Göteborg. Mycket stilig man! Han frågade vad jag ville göra med honom.. svår fråga tycker jag. Hur nasty är han? Jag antog att han inte var lika rak på som jag kan vara och sa att han fick bestämma det. Det blev inget mer sagt i denna diskution mer än att han tyckte att jag skulle komma fram till honom sen.. Lite blygt gjorde jag senare ett framsteg utan att ens tänka mig för. Det blev skit. Jag gick fram, sa några väl valde ord, vi kysstes och vi gick skillda vägar.

Efter floppen bestäde jag mig för att det var dags att dra. Jag sa till min vän att jag ville gå vidare, faktum var att annars ville jag gå hem.. Men hon förstår alltid och sa att hon kunde gå hem. Det blev så att jag gick ut ensam! Mycket intressant och otroligt roligt!
Jag gick till vårt andra favvishak. När jag kom in beställde jag en öl och gick ut för att röka. Där var det fullt med folk så jag trängde mig förbi för att få plats.
En kille kom fram, var allmänt dyngad och ganska jobbig. Pratade massor.. men jag hade fått syn på en jättesöt kille bakom honom som stod och log mot mig. Jag kunde inte släppa blicken och tillslut tröttnade den dyngade killen och gick. Där stod jag nu med den fina killen och hans vän. Han frågade vad jag hette och jag svarade. Han presenterade sig som Erik, men hans kompis sa att han skulle använda sitt riktiga namn. Det kom fram att han heter Erik i andra namn, heter något asiatiskt i första namn (vilket kom fram lite senare) och kallas vid ett tredje. Komplicerat! Vi pratade ett tag och efter ett tag sa jag hej och gick in.
Träffade en annan kille som också var dyngad som den första. Han var jobbig, han försökte bjuda på sprit och han försökte kyssa mig. Jag visade tydligt hur ointresserad jag var, men han gav sig inte. Jag tröttnade och stack till en annan del av utestället.
Där kom han fram.. Erik kom fram och pratade :) Vi gick ut och rökte lite och pratade MASSOR! Och det ungefär här allt föll på plats och jag insåg vilken fantastisk kille som står framför mig!
Sen kom dumma dumma Rockkillen... Han fullkomligt stal showen! Han har skaffat damsällskap på heltid men måste ändå komma fram till mig, kalla mig älskling, kramar mig, pussa mig på kinden och totalt vända ryggen åt underbart söta Erik. Jag förstår hur det måste ha känts. GALET fel! Erik sa "Du jag går till mina polare" och stack.. FAN TA DIG ROCKKILLEN!!!!!
Det här var bara inte sant.. jag letade efter Erik ett tag när jag tillslut insåg att jag inte ska vara den där tjejen som letar längre. Tog tag i mig själv, bestämde att jag skulle ta ett varv till och träffade jag honom då var det typ ment to be.
Vad tror ni hände? Jo, jag krockar med honom runt ett hörn.. Vad säger ödet till mig här? Han säger hej och jag säger hej innan jag lutar mig fram och säger: "Jag ska precis gå, men jag tänkte att jag först måste hitta den där killen!", han kollade snett och sa "Han därute?".. Här skrattar jag till lite när jag svarar: "Nej, dig såklart! Jag gillar dig!". Han svarade: "Jag gillar dig med!" och gav mig inte bara en utan TVÅ kyssar. Sen säger han att han ska till sina vänner.. jag skulle gå så.. jaja. Jag tog mod till mig och frågade om han ville ha mitt nummer. Han sa ja och tog det.
Något i mig kände att han kanske inte ville ha det.. eller så är han bara svår?!?! Han hittade mig, då var han ensam. Han krockade med mig, då var han ensam. Kan det vart så att han känt som jag och letade efter mig? Eller är det bara så som det uppenbara säger mig? Att han inte är intresserad.. Borde man inte hört av sig då? Idag måndag.. inte ett ord..

:(

Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat. Fick ett sms mitt på dagen och hoppades på Erik. Men det var det näst näst bästa.  Sundsvall! Han håller på att ta bamsekliv in i mitt liv igen! Vi smsade typ 45-50 sms till varandra som var snuskiga, intressata, gulliga och mysiga. Vi bytte e-mail och blev polers på msn. Vi halvbokade sex i helgen :D Vilket gjorde mig mycket intresserad! Men helst av allt skulle det vara GRYMT kul att träffa söta söta Erik igen..

Jag är så trött att mina ögon går i kors.. jag återkommer imorgon med nummer 46 på listan ;)
Puss o Kram alla söta därute. Ni är inte jättemånga, men det känns som jag har några trogna läsare :D
Håller på att försöka få bukt på designen på sidan.. går sådär! Men hoppas ni gillar den!

-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: Tisdag

Drottningen frälser med en blick och förintar med ett leende. Folket beundrar henne, ädlingarna fruktar henne, men endast hennes kung ser henne...



Jag osar knappast svavel över din livsstil, även om det blir lite varmt att läsa om den. Avgav trots allt ett nyårslöfte för 2009 (alltså inte det om att ge 2009 nyårslöften) att bli kär på allvar eller att bli stämplad som slampa, vilket än kommer först.



Livet, könet och kärleken kräver sina offer. Men vad gör väl det: Världen kan inte ha för mycket av varken fjärilar eller orgasmer.

2009-01-20 @ 22:51:53
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com
Postat av: smojo

Min livsstil kanske utmärker sig, men som sagt: Kärleken är och kommer alltid vara ett mål i livet. Däremot är jag mer kräsen idag på personligheten hos min blivande partner. Efter att ha gått igenom en hel del i mansväg kommer jag omsorgsfullt välja det som gör mig lycklig!

Jag gillar sex.. men målet är att hitta någon som jag kan älska och samtidigt dela denna passion med. En man som uppskattar varje del av mig och någon som erbjuder mig det jag behöver. Någon som inte ger mig ett kasst självförtroende och därmed viljan att söka bekräftelsen hos någon annan. Summan av kardemumman: Jag vill bli kär igen! :)



Så sant det du säger på slutet.. Det ska jag använda som ett motto härdanefter ;)

2009-01-21 @ 02:56:01
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0