Vågen. Inget sex..

09.02.05 - 15.51

Vågens Egenskaper:

Sorglös - Det finns ingenting som inte går att lösa enligt mitt tycke. Klart man kan vara ledsen om man blir dumpad. Klart det gör ont att tatuera sig. Klart att man kan råka ut för en olycka. Men det är ingenting ingen annan klarat innan. Så ser jag det. Jag är väldigt orädd av mig.
Glad - För det mesta. Morgonarg är jag dock, men såfort morgonen är över och ingen är alltför egoistisk fungerar det prima.
Charmerande - Ja, säg det?! Kan inte uttala mig själv i den saken, men jag skulle anta att jag är det. Eftersom folk återkommer till mig och jag binder alltid starka band till mina kontakter (män eller vänner).
Vänlig - Det har jag fått höra mycket och det stämmer nog riktigt bra. Jag placerar hellre någon annan i första rummet så det inte ska uppstå tjaffs av något slag.
Rättvis - Alltid! Lotteri är det bästa utvägen på allt. Oddsen är lika och sålänge ingen fuskar är det det rättvisaste jag kan komma på. Funkar till nästan allt.
Intelligent - Haha. Jag är sexuellt intelligent. Och förbannat intelligent när det kommer till andra. Mitt senaste inlägg var lite väl "punshigt" för att vara jag...
"Medlande" - Bäst är väl om alla gillar varandra? Detta kan göra mig lite falsk. Jag håller hellre en god fasad än att erkänna att jag egentligen ogillar någon (vilket jag sällan gör).
Social och enkel - Många bekanta och vill sällan vara ensam. Jag är duktig på att vara singel när jag behöver det, men jag måste lära mig att vara utan vänner ibland (åtminstone nattetid).
Harmonisk - Ofta lugn med båga fötterna stadigt på jorden. Svävar iväg ibland, men faller alltid ner tillbaka med insikt att jag borde jordas igen.
Kärleksfull - Lite väl kanske. Många har blivit skrämda. Jag sitter fortfranade i mammas knä. Jag älskar pussar och kramar. Att sova tätt med någon är lite av ett klimax.
Envis - Haha.. mmmm extremt. Jag har rätt!
Obeslutsam - Att bestämma saker är mitt värsta. Jag har alltid två saker det står mellan. Jag väljer i sista stund och ångrar mig bittert när valet är gjort. Jag kan även ge valmöjligheten till någon annan. Tex säga att jag vill nåt av de här två sakerna, du får bestämma. Vad de än väljer så är jag övertygad om att de valde fel..
Problemlösare - Inget matematiskt snille. Men jag kan bygga ikea-möbler, jysk-möbler och jag "planerar" alltid innan något krångligt ska utföras. Jag har oftast den smidigaste vägen.
Generös - För generös för mitt eget bästa.
Fantasifull - Ja det är inte många som kan driva ett skämt så långt som jag bara på heeeelt galen fantasi.
Livsnjutare - Kan övergå i ren lättja. Jag får aldrig nog av något jag gillar. Att matcha kläder, Läsk, Sex you name it!
Manipulativ - Kan jag vara. Jag är ju envis och har enligt mig själv alltid rätt. Jag kan konsten att manipulera någon att tycka som jag. Vet inte hur jag gör, men har lykats flera gånger på mindre begåvade personer.
Krävande - Jag blir ju lätt det eftersom jag är så översocial. Alla pallar inte med mitt intensiva liv. Som pojkvän kan det nog bli lite mycket Smojo. Jag vill ha kärlek, stöd och närhet lite för ofta. När jag inte får mina mått av kärlek blir jag lätt ledsen. Kärleken är viktig för mig!

Jag har ännu inte hört något mer från underbara Olle. Samtidigt som jag skriver det där blir jag förbannad på mig själv. Jag låter honom leka med mina känslor. Visserligen kan jag inte skylla på honom, eftersom jag sagt att jag inte har några känslor för honom och att jag inte har någon avsikt med honom. FAN att allt blev så invecklat. Och fan att jag blir så intresserad för minsta lilla. Fan att han är så Het! Fan för mig :)

Ska ta och möta en vän, få lite mat i magen och piggna till lite ur min "koma".

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Fan vad kul att få så många positiva kommentarer om min kuk =) Tack!

2009-02-05 @ 17:34:49
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/
Postat av: KalsongLinus

Svar: Haha, ja du får kolla så många gånger du vill på mina nakenbilder ;) Kul att du gillar dem..



Puss o smek

2009-02-05 @ 17:37:42
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0