En Singels Ensamma Tankar

09.02.11 - 17.53

Känner mig ensam.. Den värsta känslan av dem alla. Men perfekt är att jag ska träffa en kompis ikväll, vi ska träna och bara ha det gött. Känns helt perfekt. Hade velat ha sex idag, men jag väntar otåligt ut den jag vill ligga med. Är så sjukt irriterad då jag inte kommer in på KalsonLinus blogg, som jag annars läser varje dag. Nu var det jättelängesen jag läste.. Vill göra något drastiskt i mitt liv som ex dra till ett soligt land eller träffa någon av de män som faktiskt vill dejta men blivit bortsorterade av någon anledning..


Jag är en "ödet person" om jag inte får en minsta vibb av en människa vid första kontakt ointresserar det mig. Kanske man bara ska kasta sig in i flocken av hungriga lejon och se vad det ger. Eller så fortsätter jag såhär..
Är bara så uttråkad. Jag stör mig på A, jag är arg på Olle, jag undrar hur Sundsvall tänkte, jag funderar på V men är inte allt för intresserad och jag tänker på R som gav mig en orgasm, men som i övrigt är ett as..
Olle har loggat in och ut hela dagen och jag bara vääntar på att han ska höra av sig. Men jag vet ju av gammal vana att det inte kommer ske förrän jag tröttnat helt. Det är alltid så med honom. Jag vill hålla allt uppe när det är som hetast, han hör av sig när det är som svalast. Han vet inte hur jag känner, men om han gjorde det skulle han också veta att han hela tiden väcker känslor till liv när han efter någon vecka hör av sig igen. Han håller mig ständigt intresserad. Detta är inget som de andra stjärnorna kan briljera med! Det värsta är att när känslan som är i närheten till "kär" dyker upp blir allt annat för en stund ointressant. Jag vill ju ligga och killtokig som jag är tänker jag självklart på män, men jag är inte tillräckligt intresserad för att höra av mig till ett säkert kort.. om det nu finns något kvar...



Och Du anonyme bloggare som rör om i min hjärna.. varför är Du aldrig inne på msn? Jag skulle så gärna vilja prata med Dig. Trots att jag känner mig mindre intelligent när jag läser dina fyndiga inlägg.. Kan vi inte bestämma ett datum och en tid? Jag är inte heller inne alltför ofta..

Pratade med en vän idag (fler egentligen, men en som jag tyvärr inte hörs med alltför ofta). Vi pratade om Olle och hur jag betett mig genom hela vårt "förhållande". Jag är inte riktigt jag. Jag har "spelat" en självständig, ointresserad och kåt tjej som inte har mycket till övers för kärlek. Jag är en tjej som är lagom självständig (mer än många), men intresserad och förvisso kåt, men inte okänslig. Jag älskar kärlek och jag vill bara omfamna honom och viska att mitt hjärta längtar efter honom.

Kanske skriver mer ikväll. Nu är det städning och träning på schemat. Gött!
Pussar o Kramar

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Tror inte du behöver vara ensam särskilt länge. Män dras ju till dig som björnar till honung...



Den här nallebjörnen lovar till exempel att slå på MSN när han är hemma från och med nu ;-)

2009-02-12 @ 18:41:50
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0