Fröken Röd..

09.02.16 - 17.15

Ännu en helg har passerat. Det var en av de roligaste på läänge. En vän från småstaden var här och vi festade loss som om ingen morgondag fanns.

Fredagen:
..bjöd på öl, vin och lite nytt flukt. Vi testade ett nytt ställe. Vilket jag tyckte var helt ok, men vi hamnade tillslut på mitt stammisställe. Rockkillen var inte där, jag hade glömt att han var på kryssning. STUPID!
När vi var på det första stället kom chock nr 1. Sundsvall hörde av sig. Undrade vart jag var och undrade om vi skulle ligga. Eftersom jag hade finbesök och roliga veckan sa jag vänligt men bestämt nej. Vi smsade lite fram och tillbaka och han ville att vi skulle ha sex i duschen. Hade vi kunnat ha, men hur roligt är det med sin kompis i rummet bredvid? Så nej, det blev inget Sundsvallsex. Han ville dessutom alldeles för tididgt på kvällen.. inte bra.
Det var inte mycket kött ute så vi bestämde oss för att dra. Då ringer.. ingen mindre än V. Han frågade om han fick sova hos mig. Jag sa att jag hade vänner på besök så visst. Men så han var beredd på att sex inte rikgtigt passade..
Vi åkte hem. V kom hit. Min kompis somnade. Jag och V pratade och skrattade. Vi drev med någon tjej som han ringde upp att jag var hans tjej som han älskade väääldigt mycket och som han nu skulle mysa med. Det kändes varmt att höra det även om jag verkligen vet att det är så låååångt ifrån sanningen. Så långt ifrån vad jag vill med honom också för den delen! Tillslut kysste han mig. Han kollade på mig och smekte mina bröst. Han smekte min mage, kysste mig och andades tungt. Jag kände att han var hård och jag fick lov att förklara att även "fröken röd" var på besök denna helg. Jag tog ett initiativ till att ge honom GRYM oralsex. Jag stoppade in hans hårda kuk långt in i min mun så den dränktes i tjockt, glidigt saliv. Jag lät min läppar glida upp och ner medan tungan i min mun masserade runt ollonet. Efter ett tag la jag mig över honom och kysste honom. Han rullade sig över mig och kysste min hals samtidigt som han naffsade lite. Jag naffsade tillbaka och allt var precis lika hett som det brukar. Vi bestämde oss för att strunta i "fröken röd" och han trängde in i mig. Det var skönt att känna hans fantastiska kuk fylla mig igen. Jag älskar kuk!!
Efter ett tag satte han sig gränsle över mitt ansikte och jag slickade hans mellangård medan jag runkade hans kuk. Han kom ner till brösten och lät sin kuk glida mellan dem.. Tillsist kom han, i min mun och i mitt ansikte. Det var som vanligt. En skum smak. Men det blir så mycket smidigare att ta den där.
Jag kände en känska.. en känsla av att detta kanske var sista gången med V. Kanske ska ligga lågt ett tag, han är ju inte direkt ledig...



Lördag:
Seg som bara den. Sömn på ca 4 timmar och baksmälla är aldrig ett kul läge att starta om i!
Men vad gör man inte? En vän skulle bjuda oss på middag och det var bara att duscha, sminka och grunda igen. Jippie!
Det vart minst lika mycket sprit. Ett nytt ställe, massa dans och inget ragg. Eller jo, jag träffade ju en kille jag gillade. Men det vart liksom inget mer än.. en puss på halva munnen/halva kinden. Jag sumpade det..
Rockkillen var där också, fick en puss på kinden, pratade lite.. diverse är han ibland.
Träffade en alldeles jättekonstog människa. Hoppas aldrig mer jag träffar honom.. han skrämde mig! OCH han messade igår.. typiskt mig att ge ut mitt nummer.. STUPID!

Tröttnade på att skriva om helgen. Vill berätta om.. Olle. Smsade honom i fredags. Frågade vad han gjorde. Han var i gbg. Jag skrev nåt snuskig som jag inte riktigt minns, men nåt i stilen med att det var synd för jag hade velat suga lite på honom.. gaaah. Jag borde inte få ha mobiltelefon!
Sen idag.. så blinkade det till på msn. Och det var ingen mindre än.. OLLE! Vi pratade lite om ingenting, bad om ursäkt för mitt vulgära sms (som han säkert gillade). Han var angelägen igen. Frågade om jag hört av mig till någon jag inte borde skrivit till. Detta pga att det stod något liknande på min msn... Hmmm. Han förbryllar mig ytterligare.
Dessutom frågade jag "när ska vi.. (om du vill) igen.. :D". Han svarade att hn lite att ta tag i med en tjej först. Hoppas på ett avslut. Jag vill vill vill ha, men han fattar inte att det är honom jag vill ha!!

Pratade på msn igår. Pratade först med en kille som jag gillar. En kille som läser min blogg och har en egen som jag gillar. Det var trevligt att äntligen kunna sätta lite personlighet på den anonyme. Han verkar vara en känslosam, sympatisk människa som grubblar på allt i livet. Du är en trevlig prick ;)

Pratade med fler. Börjar bli några som addar mig nu. Pratade mycket med Herr. Han är intressant och spännande på ett sexuellt plan. Han har vart med om mycket. Han är nyfiken och säker i sin sexualitet. Sånt som får en att tända på alla cylindrar. Du är het!! Och jag vill öva..;) En liten sak bara. Minns detta: Att ge oralsex i all ära, men lika som män gillar att höra heta och sexiga saker om sitt kön så vill vi det också... Nästa gång onanerar jag!

Jag har lite utav skrivtorka faktiskt och jag vet när jag inte är bra.. detta inlägg är inte bra, men jag ska försöka kompensera upp det med nästa inlägg ;)

-:Over and Out:-

Bonusbild:


Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar. Vad jobbigt det är när datorn krånglar, men otroligt kul att du gillar det jag skriver så mycket att du blir våt ;)



Puss o smek

2009-02-16 @ 19:11:28
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/
Postat av: KalsongLinus

Svar: Tack, det var underbart ;)



Missa inte mitt inlägg om att tjäna massor med pengar på bloggen hur enkelt som helst ;)

2009-02-17 @ 20:09:18
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/
Postat av: KalsongLinus

Svar: Tack =) Berätta gärna om du provar. Vore kul att höra vad du tyckte om det ;)

2009-02-18 @ 18:48:06
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0