En helg i all ära..

09.02.02 - 17.19

Fredagen var trevlig. Vi hade tjejmys hos mig. Kollade på film, snackade skit och framförallt sex. Finns inget bättre att snacka om med sina damer. Somnade i hyffsad tid då jag skulle upp och jobba på lördagen.
En berusad vän ringde och jag fick sen ett sms. Jag orkade inte kolla det så jag sov vidare. När jag sen vaknade var det Sundsvall som hört av sig!! Trodde jag inte efter det som hände i veckan.. Något jag inte tror jag har tagit här, men det ska jag minsann göra. Jo, jag började smsa med Sundsvall i veckan. Skrev att jag var sugen. Frågade hur det var å så. Typ 5 sms gick fram och tillbaka, men han var lite "off" kändes det som, så jag frågade om han inte ville att jag hörde av mig. Svaret blev att han var lite stressad bara. Jag skrev: "Det tolkar jag som att du fortfarande vill? ;)" då svarade han kort och gott ":)". Här satt jag på chefens kontor och sex-sms blir ju gärna lite udda i den sitsen. Men jag skrev ändå "Det var väldigt trevligt i lördags" och skickade iväg. Medan det skickades kom jag på att det visst var på fredagen jag träffade honom!! Jag var tvungen att skicka en förklaring: "Haha menar såklart fredagnatt/lördagmorgon..". Hmmm, gissa om svar uteblev?! Hur kunde jag vara så dum? Nu tror ju han att jag hade någon med mig på lördagen som jag blandat ihop honom med.
Därför var detta sms chockande för mig. Det stod: "Ute ikväll?". Han skickade ett 02.22 och ett 02.36 så jag gissar på att han var rätt packad! Hade jag vart ensam hade han vart hjärtligt välkommen.

På lördagen var vi ut en sväng damerna! Jag messade Sundsvall och fick svar, men det var rätt svalt. Synd. Jag var kåt som fan! Jag ville ligga. Fick även en smärre chock när jag sprang på han Erik igen. Verkligen sprang på. Jag skulle upp för en trapp och där står han och pratar i telefonen. Jag vart förvånad och klämde ur mig ett "hej" medan jag gick vidare. Han log och sa "hej". Han ser lömsk ut men är så OTROLIGT fin. Det tog ett tag att smälta. Ännu värre att smälta var att jag tror han pratade med en dam. Han skrattade och log sådär som man inte gör när man pratar med en vän.
Senare såg vi honom igen. Även då pratandes i telefon, men mer upprörd. Som att han bråkade med någon. Min teori har blivit som följer: Han har tjej. Vi kysstes i ett hörn där ingen kunde se oss. Han fick mitt nummer, men har inte hört av sig eftersom han inte är ledig. Han pratade med henne i telefonen båda gångerna och gick sen hem eftersom de var osams. Detta har jag pusslat ihop för jag kan bara inte tro att när man fått den känslan som jag fick kan det bara inte gå förlorat! Det var så rätt. Sen vore det synd om man själv utan fakta trycker ner sig själv så pass att man nedvärderar sig! Big No No! Tänk ALLTID på dig själv! Familj och vänner är viktiga som bara den, men du Måste placera dig själv ovanför! Låter knepigt, men jag har svårt för det. Jag skulle lätt dö för någon jag älskade. Men man måste lära sig att älska sig själv mest (Utan att bli högfärdig!!!!!!)

Kärlek - Det går inte att klaga! Dejta ska vi, det är så det är. Sant som du säger, kanske inte varandra (även om ett anonymt intresse sakta växer sig fram). Jag hoppas mina läsare stannar sålänge jag skriver ärligt och öppet om vad som sker i mitt liv. Jag skriver om sex.. oavsett om det är löst, seriöst eller dig ;)

Hur kan det vara så att om man har lite sex inte alls är lika sugen. Men har man däremot mycket sex finns det ingen hejd. Den senaste veckan har jag haft sex 4 gånger typ och nu kan jag bara inte hålla mig från att onanera tills jag ska ha sex igen. Jag fantiserar, tänker och kåtar upp mig själv i mitt sexuella sinne! Förrförra veckan var det stillastående. Klart jag ville ha sex, men det blev liksom inte så bara.

Ikväll blir det bio! Ska på sergel och se Changeling 21.10. Den blir nog grym. Hade hellre sett Gomorra, men det får i såfall bli en annan gång. Så om du vill se mitt anonyma nylle borde du dyka upp ;) 91 platser och 85 kvar, borde inte vara alltför svårt att lista ut vem jag är ;)

50. Spanjoren.
Var på stället vi alltid går till. Det var höstigt, vi var fulla, glada och framförallt kåta. Det bar av på efterfest. Det blev inte mycket til efterfest. Det blev sex. Jag hade sett honom tidigare på kvällen. Bestämt att han var min. Sagt att jag skulla ha honom om det så var det sista jag gjorde. Jag fick honom. Han kunde inte prata svenska.. inte heller engelska så kommunikationen var inte den bästa. Han var rätt dålig i sängen, hade liten kuk, blev slak och kunde inte kyssas speciellt bra. Jag föredrar att en av dessa saker åtminstone är ok. Eller är det för mycket begärt?

Nu är det dags att laga lite käk.
Ha det fint alla därute ;)
Puss o Kram

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0