-:Over and Out:-

09.12.15 - 01.28



Det är så jobbigt att ta farväl ibland. Det var det jag tänkte göra nu. När jag loggar in kollar jag alltid statistiken och jag trodde ni slutat gå in på min stillastående men ack så mycket älskade blogg. Men det har ni inte. Inte alla. Det är fortfranade 50% av antalet som följde bloggen när den var som mest aktiv som finns kvar. Det är då detta blir vemodigt.

Men nu har jag insett att detta kapitel i mitt liv är över. Tyvärr. Jag är fortfarande Smojo in i själen. Jag kommer fortfarande ha sex och jag kommer fortsätta blogga om det. Men i ett annat rum. Och ni som följt med på min långa resa vet ju att det är bloggen jag har tillsammans med min bloggkollega. Det känns varmt där och inte så ensamt. Det är varmt här också, men tid och ork räcker inte längre till för båda.

Jag startade denna blogg efter att mitt förhållande med "Exet" fick ett välbehövt slut. Jag behövde också detta. Det har förändrat mig till det bättre och många är Ni som förgyllt mina dagar med ett leende på läpparna. Nu har jag hittat mig själv (mer) än jag hade då. Jag har andra mål, önskningar och drömmar.

Men allihopa! Ni är HJÄRTLIGT välkomna in i vår värld på Psykopaten och Undulatens härliga blogg om Ni vill fortsätta följa med Smojo (mig) i hennes (min) jakt på kärleken.

TACK för att Ni läst och följt mig denhär tiden.
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0