Lite Män.

09.08.06 - 17.48



Och som vanligt sket det sig med "daten" jag hade med R igår.. Sista veckan har han gnällt över att han alltid kommer till mig och tycker att jag borde komma över till honom. Men som bekant är han ju sambo med en tjej samt har ett barn, så jag vet inte hur sugen jag är på att vara hos honom trots att jag vet att sambon är bortrest. Det känns sjukt fel bara. Och med det sa han att det nog var fel att vi träffas (vilket är heelt sant) och sa att vi inte skulle ses mer(!) Han vänder verkligen tvärt. Men dagen efter var det inte det som gällde längre.. då var det helt plötsligt dags igen. Vi hade bestämt att ses kl 13 hos mig. Kl 10 smsar han och frågar om jag är vaken. Eftersom jag har semester svarade jag inte på det och fick sen ett likadant 10.30, det svarade jag på. Han ville träffa då på en gång. Eftersom jag vill vara tipp topp när jag har sex var en dusch samt rakning av diverse kroppsdelar nödvändigt innan. Sånt förstår inte vissa män och han blev sur och avstyrde allt. Fine, skit i det tänker jag. Han kan inte bete sig som ett as för alltid. Jag börjar tröttna på det nu.

Idag fick jag däremot en överraskning från ett annat håll och en av mina favoritkillar skickade ett mms. Jag tror jag nämnt honom innan som  Halmstadskillen, vi träffades på en resa till Halmstad och delade säng två nätter utan att röra varandra. Det var verkligen hur gulligt som helst. Jag var då 20 och han 17. Jag vet ännu idag inte hur han kände för mig då, med det var en gnutta magiskt och otroligt gulligt. Bilden jag fick var av en vacker kuk. Vi har på senaste börjat skicka lortiga bilder till varandra. Det är nice att ha en kompis som man ändå kan använda i uppkåtningssyfte (för båda två). Vi smsar och pratar på msn om ligg och vad vi vill göra mm, men har aldrig bestämt att VI ska göra något med varandra.

Nu vill jag knulla. Verkligen! Jag är kåt som ett djur och vill bara knulla loss. Appropå knulla loss ringde Rockkillen idag. Det händer inte ofta, men ibland sker det. Han är rätt skum, men han är extremt trevlig och sjukt kåt. Han gör mig kåtare för att han är så kåt.

Jag pratade även med Huliganen igår. Jag ringde. Jag tog mitt mod till fånga. Jag är ju rätt blyg. Men det är ok att prata med honom därför att han fullkomligt ÄLSKAR min dialekt. Det gillar jag eftersom jag tycker den är värdelös. En sjukt ful blandning av svenska, engelska och amerikanska. Vi ska ses det har vi lovat varandra.. vi vet bara inte när. Han kommer som sagt till gbg, men där har jag ingen jag kan bo hos, så jag kan inte ta mig dit. Efter samtalet smsade han. Det händer aldrig annars. Han ville bara skriva att han längtade till han skulle få slicka mig igen. Fantastiskt!

Jag klagar till mina tjejkompisar hela tiden om att jag inte har några karlar, men nu ser jag att det är alldeles för många för att lilla jag ska hålla ordning på dem. Skönt.

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0