Orgasm Botar Huvudvärk?

09.08.18 / 19 - 01.33



Fick höra det häromdagen. Igår hade jag huvudvärk. Sådär jäkla ont så man inte kan göra någonting. Men då slog det mig. Att det är nu jag har min chans att testa. Så fram med grejerna och upp till bevis. Minsann. Tror ni inte det släppte? Jovisst. För ett tag. Sen kom det tillbaka. Jag testade igen. Och japp, ännu en gång har skränan bevisat sig rätt. Men sen ska man ju inte glömma att det kan sitta mycket i huvudet också. Jag tror att jag kan ha inbillat mig så hårt att det fungerade. Har Ni testat? Om Ni har det så meddela gärna resultatet. Eller testa vid nästa huvudpina.

Sex. Det har det inte blivit något mer. Det ligger på is. Jag har många andra bollar i luften för tillfället och jobbet tar upp mkt av min tid. Därför skriver jag mer sällan. Och kanske mer intressant med för den delen. Ledsen gott folk. Men jag hoppas vara tillbaka snarast. For real.

Det enda nyheterna jag har ang mitt eget liv är Mr Huligan. Han hörde av sig idag igen. Jag tror min payback fungerar. Han skrev att han inte mindes att vi pratade i lördags och bad mig uppdatera. Vilket jag gjorde. Jag var kort och hård, men rättvis. Han tröttnade. Antagligen pga att jag inte var mer intresserad. Och för att jag inte uppmuntrade till hans miserabla samtalsämne. Huliganism. Jag vet inte om jag gillar det där riktigt. Men han var åtminstone nöjd över att Manchester United vann matchen häromdagen. Dock en ny imorgon. Burnley borta. Får se om det ringer en glad Huligan eller om vi aldrig mer hörs. Det återstår att se.

Nu gott folk är det natt. Jag ska sova. Kanske se om en orgasm kan göra denna pigga kropp trött. Sova vore nice.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Kul att det funkade om än för en liten stund L ännu roligare då om man som kille får i uppdrag att älskling i dag har jag sån huvudvärk att du måste ge mig 3 orgasmer. hehehe



Tråkigt att huliganen har sån inställning och att det blir så, varför kan inte folk bara sköta sig själva och vara normala.....



spännande att jobbet rör på sig.



puss

BA

2009-08-20 @ 10:49:16
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Klumpesnusk

I min erfarenhet kan orgasm bota huvudvärk. Det funkar inte alltid, men förvånansvärt ofta. Dock svårt att få upp lusten när huvudet bultar, men icke desto mindre värt att prova på.

2009-08-20 @ 14:03:38
URL: http://www.klumpesnusk.se
Postat av: Me

MSN ikväll?

2009-08-22 @ 22:14:15
Postat av: BA

Vart har du tagit vägen?





Saknar att höra om ditt liv oavsett sex eller inte.....



puss

2009-08-27 @ 11:57:17
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: jeoma

Jag kan inte koncentrera mig på att njuta om jag har huvudvärk och får snarare mer ont i huvudet om jag försöker bota det med en orgasm ;P

2009-08-30 @ 10:39:28
URL: http://ogontrost.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackare. Kolla in www.godoc.se för tips om hur man lindrar huvudvärk! kram

2009-09-03 @ 16:37:29
URL: http://www.godoc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0