Frustration

09.04.01 / 02 - 01.42

Sex sex sex. Det är det enda som går genom skallen nu. Jag behöver ha KUK! Jag funderar på att sänka mig till den nivån att jag hör av mig till R för lite dagssex imorgon, så jag kan gå på dejt i lugnan ro.. men som sagt - har inte bestämt mig om det ännu.



Inget kul händer. Jag har tråkigt, är kåt och är.... kåt! Jag ska ta och leka en lek med min kompis dildon och kolla på en bra film på tv.. kanske tv1000 eller canal+. Undrar om de fortfarande sänder mums? Och blir det för osmakligt kanske det blir playboychannel eller nån het blogg med sexnovell. 

En trevlig blogg som länkar till min är: Sexdrömmen en blogg som jag inte hunnit kolla in så noga ännu, men gör det Ni vetja!!

God natt alla!
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0