Helgkul!

09.04.20 / 21 - 00.45

Så var helgen till ända och jag måste säga att den slutade helt ok.
Festade loss i lördags i form av att träffa en gammal vän som var på besök i storstaden. Vi drack drinkar och öl och hade väldans trevligt. Efter det skulle jag möta upp en vän. Men hon svarade inte i telefonen så jag gick vidare och träffade några andra vänner på gamla favvohänget.
Där var det drag som vanligt och jag festade loss ännu mer. Träffade en karl som jag diggar stenhårt och som jag även tror att jag träffat innan. Sebbe (som jag kan kalla honom) är otroligt rolig och har massvis med energi. Vårt samtal gick mest ut på att skämta med varandra men med en aningen flirtig underton. I vilket fall ville han hänga på hem och mysa. Eller som han uttryckte det: "Om du skulle fråga om jag vill följa med dig hem och bara kramas, kanske jag skulle säga ja.." Det var såpass vårt samtal var. Jag vågade såklart inte fråga. Men vi bytte iaf nummer.
Vi träffades ett antal gånger därinne och han är fantastiskt sexig. Jag villa bara hångla upp honom och ta en smarrig tugga av det underbara!



Men tiden gick och jag stötte på en annan trevlig kille i baren som bjöd på öl. Vi pratade massor och han försökte hångla upp mig flera gånger. Jag var rätt kall och nappade inte på förslaget då jag faktiskt ville träffa han Sebbe.
Allt slutade med att den här andra killen D följde med mig hem. Vi hånglade massor och allt var ganska perfekt skulle man kunna säga. Tills vi var i sängen, nakna och han hade slickat mig helt otroligt skönt. Jag upptäckte till min besvikelse att hans "springare" inte ville stå.. FAN! Jag hade kanske missat  något fantastiskt i det valet jag gjorde av sängkamrat.
D är väldigt mysig. Han ville kramas mycket. Pussas och hålla om mig. Vilket inte är fel, men kanske inte som jag ville ha det...
På morgonen fick jag sparka upp honom ur sängen pga jobb som stod och knackade på dörren i princip. Var sjukt sen och sjukt bakis. Han tog bussen hem efter att vi pussats hej då och han fått mitt nummer. Nu väntar jag bara på "tre-dagars-regeln" som vissa stockholmskillar kör med.
En bisarr sak hände förresten också. Någonstans efter att jag upptäckt att han var slak slickade han mig igen. Mycket skönt och mycket bra var han. Men mitt i allt slickande började karln blöda näsblod. Inte så att jag tyckte det var knasigt på något sätt, det är väl egentligen bara att torka bort, köra upp bomull och tadaaa borta. Men att det var just där vart ju lite pinsamt och ganska skrattretande. Haha. Inget jag kommer glömma iallafall.



På lördagen hade jag bestämt mig för att höra av mig til Olle på vägen hem eller liknande. Men jag hann inte. För han var snabbare än mig. Han skrev och frågade vad jag gjorde. Jag svarade att jag var ute. Han hade tydligen vart ute med kom hem ganska tidigt och ville nog ses. Jag frågade om han skulle vara anträffbar senare men han visste inte om han skulle somna eller inte.
Men jag är inte den som är den. Så jag skickade ett sms och ringde två gånger i hopp om att han skulle vakna. Icke sa nicke, inget svar där inte.
Men igår kom det. Ett sms där det stod att han visst hade somnat och han undrade vad jag gjorde. Jag var sjukt bakis och sjukt upptagen av att valla mina kära vänner igår. Så jag kunde ju inte direkt träffa honom.. tyvärr. Men jag tror att han verkligen ville. Han skrev nämligen efter det att han var hemma och hade lite tråkigt.
Idag, första gången på lääänge som jag skickade till honom först (hör ni här hur jag analyserar... GUD), jag skrev "Tja där. Vad gör du ikväll?" svaret blev "Tja, ska göra en sak med jobbet ikv.. Men ska se om jag kan slippa d". (Utelämnade infon om vad pga anonymitet). Jag kan ju säga att det ska mycket till om jag ska ställa in något för det han skulle göra!
I vilket cp-fall som helst hörde han inte av sig.. han kom inte hit.. och jag fick alltså inte kuk ikväll. Får bli dildo istället med andra ord. Skit-Olle.

Nu är jag trött och bör sova för en gångs skull... Så puss o kram alla!
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0