Ahhhhh.. Kunde inte Bli Bättre!

09.04.08 / 09 - 00.24





Och där satt den. Med råge. Jäklar i mig vilket himmelskt skjut det blev. Han bad mig vara naken och våt när han kom. För att lyckas med det skulle han förvana innan han dök upp. Han förvarnade. Jag klädde av mig och började smeka mig själv. När han kom hit var jag våt. Jag luktade godis (efter min fantastiska dusch, rakning och insmörjning). Jag var len som sammet och kåt som ett djur. Han var kåtare. 
Jag hade lämnat dörren öppen, som vi bestämt. Pga kyla hade jag täcket över mig när han kom in. Han sa "Hej hur är det?". Lyssnade knappt på svaret pga kåtheten och svarade "bra" på det jag frågade honom. 
Han slet av sig kläderna och kom fram till sängen spritt språngande naken. Han böjde sig över mig och kysste mig. Vått och länge. Han älskar när det är vått. Gärna överallt. 
Han sökte sig darrhänt efter mitt bröst och slickade bröstvårtan. Jag stönade till och jag såg hans förtjusning. Jag var så otroligt kåt i dethär skedet att jag tog hans hand och la den på mitt venusberg. Snabbt trevade den sig ner mot våtheten och han gav mig ett förnöjt leende innan han la mina ben runt sin hals och slickade mig. Han slickar mjukt och vått. Det gör det (för min del) svårt att njuta. Det måste vara relativt hårt, vibrerande och inte så värst vått på just klitoris. 
Hela tiden berättade han för mig hur fantastisk jag var och hur gott det smakade. (Åter till detta om man talar sanning i sängen... eller om det är mest i "kåta-upp" syfte). Efter ett tag böt vi position och jag sög honom. Jag tog den ända in i munnen tills jag fick en kväljning. Det låter ju förskräckligt, men faktum är att en gör inget. Jag får tag i det där härliga "sug-slemmet" som man behöver på det viset. Jag sög honom länge, djupt och vått. Spottade på hans hårda kuk precis så som han vill ha det. När den var tillräckligt våt runkade jag honom medan jag slickade hans pung och "mellangård".
När jag kände mig färdig viskade jag i hans öra att jag ville att han skulle slicka mig mer.
Han gick ner och slickade mig. Samtidigt pullade han med ett finger i stjärten. Fantastiskt! Jag var sjukt nära på att komma när han avbröt det hela med att ta på sig kondomen.
Han  tog mig i missionären. Djupt, mjukt, hett, sensuellt och hårt. Allt är så sjukt skönt med honom. Och jag var nära på att komma igen. Jag viskade att jag ville bli knullad bakifrån. Han svarade med: "Först ska du göra dig förtjänt av det, slicka mina bröstvårtor". WOW, jag har aldrig blivit dominerad på detta behagliga vis innan. Helt fantastiskt.
Eftersom jag ville bli knullad bakifrån gjorde jag som han sa. Det var gött att höra honom stöna och berömma min teknik. Han sa: "Nu vill jag ha dig bakifrån" och vi vände på steken. Han tog ett fast grepp om min bak när han var inne i mig. Jag njöt och han hade sin tumme i min stjärt samtidigt som han knullade mig med all kraft. Jag tror mina grannar kommer döda mig. Jag stönade ut i skrik emellanåt. Han är så kinky. Jag är faschinerad.
Vi vände till missionären igen och jag pullade mig själv medan han knullade mig. Jag fick en härlig, uppfriskande och välbehövd orgasm. Tätt efter kom även han.



Han tvättade sig, klädde på sig, gav mig en kyss och sa: "Det här var tamejfan det bästa jag vart med om på länge, jag hör av mig... SNART"!
Och faktum är att vi har GRYM sex tillsammans jag och R. Tyvärr händer det alldeles för sällan och hittills bara tre gånger. Vi synkar. Han är tokhet, toksöt och tokskön. Det suger att han är ett svin. Dubbelmoral kanske ni tycker. Men grejen är att jag tror han skulle vara "killen hela dagen" om han inte var sån. Framförallt mot sin sambo. Men om (vilket inte kommer ske, men OM) vi skulle bli kära i varandra. Han och jag. Skulle vi aldrig kunna ha något. Han är en av de män som fått mig att förlora lite av hoppet om troheten. Jag tror att jag själv är största faktorn. Men en del av mig önskar att jag kunde vara i ett fantastiskt, monogamt förhållande där varken jag eller han lockas av andra. Men det är nog bara att inse att människan ej är monogam i naturen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Läst en blogg idag som jag gillar:

-
En Älskarinnas Funderingar.
 En ung och kåt Bi-tjej. Skriver om sitt sex, om sex i allmänhet och om att vara en älskarinna till en upptagen kille. Läs den!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu är det natt för Smojo.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

se där, Smojo är åter uppe på banan! Och så även jag, efter att ha tittat in med grus i ögonen lite irriterad över att vara för tidigt uppe. Skönt att få läsa hur du fått njuta av precis de saker jag tycker om att göra. Den där R får gärna hälsa på dig oftare och generera texter som känns som att jag varit där utan att komma ihåg det.

2009-04-09 @ 10:19:33
Postat av: M

Trevligt, bra skrivet!



2009-04-09 @ 12:04:05
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: Me

Låter najs. Har du msn?

2009-04-09 @ 22:37:21
Postat av: smojo

Somborombom - Det var helt fantastiskt skönt! Jag ska försöka se till att han besöker oftare. Lite svårt dock pga hans upptagna situation. Men han vet vad han gör den mannen ;)



M - Tack tack! Så rart av dig :)

2009-04-09 @ 23:28:18
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Smojo

Me - Klart jag har. [email protected]

Är inte inne alltför ofta, men någon kväll ska du nog kunna fånga mig där ;)

2009-04-09 @ 23:37:03
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: M

Så lite så. Inget att tacka för. Jag addade faktiskt dig på msn. Jag tog mig friheten. Jag gillar frihet. Lycka till imorgon på dejten.

2009-04-10 @ 01:13:50
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: MissLust n' Desire

Fina bilder... ;)

2009-04-10 @ 01:46:06
URL: http://lustndesire.blogspot.com/
Postat av: Me

Du får väl börja vara inne oftare. Puss.

2009-04-13 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0