Jag Saknar Dig..

09.04.03 / 04 - 00.19



Jag var 17 år. Han var 18. Killen från en annan by. Han var söt och snäll. Jag var ung och kär. Vårt kärleksliv stormade. När vi bråkade, bråkade vi verkligen. Men när vi mådde bra, då mådde vi fantastiskt.
Vi var hungriga på kärlek, ömhet och varandra. Men vi var nog snäppet hungrigare när det kom till sex.
Eftersom vi bodde 7 mil ifrån varandra sågs vi så ofta vi kunde, men långt ifrån dagligen. Han hade just tagit körkort vilket gjorde att vi kunde ses oftare än innan. Jag var stolt! Min kille hade körkort och var en riktigt rikemansunge då hans far var högt uppsatt i ett av sveriges största detalhandlar.
Vårat sexliv var lika stormigt som förhållandet. Vi älskade, vi hade sex och vi knullade. Oftast alla tre på samma dygn. Vi exprimenterade med varadras kroppar och gränser.
Nu var det iallafall jullov och jag skulle äntligen få träffa honom igen. Jag hade längtat hela julafton på att denhär dagen ska komma. Det var väldigt kallt ute, närmare -30 och vi höll oss inomhus. Hans familj var bortrest i deras vinterstuga och han hade åkt hem bara för mig. Detta betydde att vi hade hela stora huset för oss själva.
Han hämtade mig i min stad och vi åkte till honom. Jag kunde inte låta bli att titta på honom hela vägen. Han log och frågade generat vad det var. Jag svarade att jag inte kunde sluta titta för att han är det vackraste jag någonsin sett. Han log och sa att jag inte tittat mig i spegeln isåfall. Han var en riktig charmknutte den där.
Jag la min hand på hans lår. Han tog min hand och la den på hans hårda kuk. Jag kände den genom jeansen. GUD vad jag hade saknat honom.
Vi hade massvis att prata om så väl hemma bestämde vi oss för att ta en promenad med hans hund. Trots kylan. Vi gick och pratade massor. Mitt i skogen fick vi syn på ett älgpass. Jag frågade om han ville ta mig där. Han svarade jag och la återigen min hand på sin lika hårda kuk. Vi kysstes villt och jag knäppte upp hans byxor. Han drog ner mina och så kom han in i mig. Han sa att det var en fantastiskt skön kontrast från iskallt till min varma fitta. Det var ett snabbt ligg. Man skyndar sig gärna när det är kallt. Men det var spännande. När vi kom hem igen gick vi till bastun och satte på den medan vi duschade. Vi duchade jättelänge. Efter ett tag satte jag mig på knä framför honom och sög hans härligt goda kuk. Han njöt. Jag var stolt. Efter att jag sugit honom ett tag la jag mig på rygg i duschrummet och han slickade mig. När han gjorde det var det inte organmer som strömmade igenom min kropp. Det var känslan av att känna honom så otroligt nära.
När bastun var varm gick vi in i den och tog på varandras kåta kroppar. Vi hade lika skön sex därinne som alltid. Det var fantastiskt att känna honom fylla mig igen. Jag minns denna kväll så tydligt. Jag var så kär. Jag älskade. Och jag gör det fortfarande..
När vi skulle sova bestämde vi oss för att sova på en madrass framför den öppna spisen. Det var väldigt romantiskt och vi pratade och pratade.  Efter flera timmar älskade vi med varandra. Vi såg varandra djupt in i ögonen och jag ville vara hans förevigt. Det blev inte så. Hans otrohet förstörde oss. Vi träffades sporadiskt i flera år efter att det tagit slut. Och sju år senare ringde han mig. Jag hade flyttat till Stockholm och träffat Exet. Han bad mig komma hem. Han hade gjort slut med sin tjej och ville att jag skulle komma hem igen!! Jag förstod det inte då, men idag förstår jag. Det var min chans. Men jag är någonstans glad att jag sa nej och bad honom att aldrig mer ringa mig. Nu är han lycklig och har familj. Och visst tänker jag nästan varje dag på honom. Men han är en del av mitt förflutna. Han är fortfarande "Svinet".



Nu är det nattdags igen. Sov gott alla goa och tack så hjärtligt för att Ni läser min blogg :) Det gör mig så fantastiskt glad!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

ah, härligt med minnen. Särskilt sedan man rensat bort allt som inte var perfekt. Älgpasset lät spännande, men vad hände efter att du lagt handen på hans kuk i bilen? Sånt gillar jag!

2009-04-05 @ 00:47:49
Postat av: mammatezzan

vilken kille och vilket härligt minne :)

2009-04-05 @ 11:53:09
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: smojo

Samborombom - Javisst är det vackert att man kan sortera bort det som inte var lika bra.

Det hände inget mer den gången tyvärr :( däremot gjorde det det många andra gånger. Eftersom han bodde hos sina föräldrar vart det mkt bilturer ;)



Mammatezzan - Ja, han var ju inte så fantastisk som man önskade då han var otrogen inte bara en gång utan ett antal gånger.. Men minnet är fantastiskt och det var en väldigt betydande dag för mig dethär :) Kommer nog aldrig glömma. Han är den pojkvän jag älskat mest genom mitt 26 åriga liv. Men inte den sista får man ju hoppas :D

2009-04-05 @ 23:32:34
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: handsome rangerer

Fint... =)

2009-04-07 @ 06:06:43
URL: http://handsomeranger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0