Referat

09.04.27 - 14.25

Hur ska jag sammanfatta denna helg?
Ok, för det första så blev det ingen knullresa. Utgången blev puss och ett hångel. Jag tror inte att det är speciellt bra för mig att bli äldre.

En av många kvällar var vi och dansade skiten ur folket på innestället. Det var grymt skoj. En grabb kom fram. Höll om mig och flörtade av bara fan. Han var söt som socker och hade jag vart 7 år yngre hade jag hoockat av bara den.
Nu är läget så att han är 21 och jag 27 så småningom.. Jag skakade besviket på huvudet och blev grovt besviken på min ålder. Han har perfekta läppar, vackra bruna ögon, fantastiska händer och är sexig utav bara helvete!
Min kompis stoppade mig som tur är. Hon skällde på mig efter noter i form av att jag skulle skita fullständigt i ålder och köra på. Jag gick fram till PP som han kallas numer och la in en stöt. Det hela slutade med en rolig dans och en redig efterfest hos en bunt 21-åringar. Vi hade så sjuukt kul. Efterfesten bjöd på pussar, ligg, bråk, cigg och öl. Precis som på den gamla goda tiden.
PP flörtade som bara den. Han dansade naken och bara var sexig. Men vi kom inte längre än till en puss i hallen och en "Sorry gumman, jag är upptagen". Då fick vi nog och drog hem.



Efter ett tag ringde de upp och berättade att PP ångrar sig och ville ligga. Men men det var försent. Dock några dagar kvar tänkte vi. Nästa natt var det party igen. Vi dansade på samma ställe som innan. PP hade däckat och jag sket i honom för kvällen. Träffade en annan kille från Stockholm såklart (!) vi dansade och hånglade. När vi skulle hem skulle jag med dem hem. Min kompis skulle gå själv så jag sa att jag bara följer med om hon fick skjuts hem. Så vi skjutsade hem henne och jag hoppade ur för att hämta lite atteraljer. Men det slutade med att jag ångrade mig och aldrig gick upp till bilen. Så om DU känner att du läser detta och inser att detta handlar om dig: Inget illa menat. Förklaringen är enkel = Dina kompisar var as, jag var kanon full och jag ville inte sova hos tre män utan min vän.

Sista natten. Bitterljuvt avslut på en fantastisk helg. Fick en kärleksförklaring storlek GRANDE via telefon av ingen mindre än A. Den innehöll ett "Jag älskar dig", ett "Jag är kär i dig", ett "kom till mitt land och flytta ihop med mig" och slutligen "Jag vill bli sambo med dig, gifta mig med dig och sen vill jag att du får våra barn". Oh my God. Då var jag full och tyckte det var värt att tänka på. Nu är jag nykter och tror nog att jag hoppar det.. Trots att han är bra mysig så har jag tyvärr inte samma känslor. 



Nu är jag tillbaka till vardagen. Men ingenting sörjar jag för det.
Har smsat sporadiskt med herr Olle. Han kommer till mig ikväll och ger mig vad jag behöver. Det ska bli fantastiskt skönt. Jag har saknat hans kropp. Och saknat doften av ren och fräsch man. Och en redigt stor kuk.
Jag är kåt som ett djur och behöver känna hans svett mot mina bröst. Kan knappt bärga mig..

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Välkommen hem!

2009-04-28 @ 00:01:10
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0