Kontaktannons - Passar Du in? Tveka inte..

09.04.29 / 30 - 01.38

Jag vill bli kär. Och det vill jag bli NU. Jag har legat i sängen utan att kunna somna. Det enda jag funderar på är om jag någonsin kommer hitta någon som vill kramas lika mycket som jag vill krama honom.
Några av mina vänner kallar mig kräsen. Antar att de har rätt.. Finns några potentiella "dejting killar" som går under kategorin "helt-ok-att-lära-känna-bättre", men såklart är de ju inte intresserade av detsamma. Varför varför kan inte mr right knacka på dörren och få be om att komma in?



Kanske ska man lägga ut en kontaktannons:



Ensam, ung kvinna söker. Man som ser bra ut utan att veta det sjäv.
Han ska gilla mig som jag är. Gärna någon som gillar en lite kurvigare kvinna än de på omslaget av det aktuella numret av veckorevyn. Han ska stor sexaptit och inte vara blyg.
En riktig spillevink med båda fötterna på jorden. Han kan vara allt mellan 25 och 35 år, ostraffad och ogift.
Han ska inte ha något beroende som alkohol eller droger.
Ska vara en kramig typ som gärna tar initiativ till att tillfredsställa mig i tid och otid (självklart belönas det).
Han ska vara en fantastisk utförare av konsten att kyssas och gärna behärska hångel i timmar.
Den jag söker ska vara hälsosamt svartsjuk och inget kontrollbehov. Han ska vara rolig att festa med.
Han ska vara lagom flörtg med andra damer, men i slutändan respektera mig högt och vara stolt över att få vara min.



 
Ego? Nja, det kan man tycka. Kräsen? Nej.
Jag vill bara ha det bästa som alla andra!
God natt
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Mr. Anonym

Är ju i samma sits, fast från andra sidan då. Men jag tycker det är rätt att vara kräsen. Det går inte att vara tillsammans med någon som bara är "okej". Den där speciella personligheten måste finnas där. Jag verkligen älskar när en tjej bits tilbaka, om du fattar. Som man kan köra verbala rollspel med. Som har attityd, men samtidigt en aura av oskyldighet. Blev långt, kapar här. Lycka till.

2009-04-30 @ 11:28:33
Postat av: adk

tack för din underbara kommentar, smojo. fan vad skön du är! hade jag varit lite yngre hade jag svarat på din kontaktannons. det låter ju som jag! :) men jag är ett år över maxgränsen. lycka till, du kommer att hitta den perfekte killen, trust me!

kram

2009-04-30 @ 21:39:35
URL: http://alladessakvinnor.blogspot.com/
Postat av: Smojo

Mr Anonym - Du verkar ha en väldigt hälsosam syn på förhållanden. Gillar långdraget.. ge mig mer ;)



ADK - Ett år, herregud! Så "inom ramarna" behöver man kanske inte vara ;)

2009-04-30 @ 22:34:58
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Devil

Hej!



Hittade nyss din blogg :)



Hoppas Du/ni haft en trevlig valborg!





Nastyhornydevil.blogspot.com



// Devil!

2009-04-30 @ 22:56:00
URL: http://nastyhornydevil.blogspot.com
Postat av: Smojo

Devil - Den har varit helt ok. Hoppas du/ni haft detsamma! Kul att du/ni hittade min blogg. Hoppas den gillas ;)

2009-04-30 @ 23:22:25
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: pp

Hej..följde dina spår från alla dessa kvinnors blogg...ja vet EXAKT hur du känner de är i samma sits! Bland mina vänner är jag den eviga singeln...



//PP

2009-05-02 @ 12:20:26
URL: http://ppssexliv.blogspot.com
Postat av: Smojo

PP - Trevligt! Samma smeknamn som en heting i mitt liv ;) Jag är verkligen inte den eviga singeln bland mina, men när jag är det, är jag det ordentligt! Just nu har jag nog mest bara tröttnat lite :D

2009-05-02 @ 18:41:37
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0