Ett Enda Ord Beskriver HONOM --> Fantastisk!

09.04.14 / 15 - 01.10

Såhär i efterhand är jag skärrad.
Vad händer?
Vad ska jag göra?
Nu är han tillbaka i mitt liv med buller och bång.
Han har på några timmar tagit mig med storm igen utan att ens ha träffat honom. Han är fantastisk och plötsligt känns allt annat så meningslöst.
Är det kärlek?
Jag vet ju så lite om honom. Jag vet inte ens vad han vill. Eller jag vet ju en sak som han vill, men jag är så osäker på hans känslor för mig. Vad har jag betytt för honom.
Vad har jag tillfört hans liv?
Han måste ju ändå ha tänkt på mig.
Varför skulle jag annars från ingenstans dyka upp i hans minne?
Om jag inte gjort ett bra intryck borde han väl ha glömt mig?
Så många frågor...



I min dröm kommer han till mig. Omfamnar mig och kysser mig ömt. Så som bara han gör. Han ser mig i ögonen och säger mig exakt vad han känner. Att han vill ha mig. Att hans känslor för mig skrämde honom till en början och han nu vet. Han vet att han kan älska mig. Hans hjärta är ömt och har saknat mig.
Vi smeker varandra som så många gånger innan. Fast den här gången med mycket mer intensitet. Vi hånglar länge och trånar efter varandras kåta, varma kroppar. Vi omfamnar varandra i vad som känns som en evighet. Vi älskar med varandra och månar om varandras nakna kroppar. Han ligger bakom mig och andas i min nacke. Han frågar mig tyst om det är ok att han stannar i natt. Jag ler och svarar att jag inte vill något hellre.
Vi håller om varandra hela natten och jag hör hur han andas tungt bredvid mig. Han väcker mig tidigt genom att smeka sidan av min kropp. Jag vänder mig om och borrar in mitt ansikte mellan hans och hans axel. Jag ligger så länge innan vi älskar med varandra igen. Vi skiljs åt. Han frågar om han får bli min.



Det drömmer jag om. Men det känns så otroligt långt borta just nu. Det känns som att det han vill är samma sak som innan. Nyttja min kropp medan jag nyttjar honom. Njuta av varandra för tillfället. Kyssa mig farväl och åka hem. Åka hem utan att någon av oss vet om vi någonsin kommer ses igen. Och troligtvis är det detta som kommer ske. Om vi ses. Om om om.
Men jag tror inte jag kommer kunna hålla mig. Det ska vara om han nu tycker att jag är för sen. Att det var den natten och ingen annan.
Varför är han så perfekt för mig?
Orkar inte spela vårt spel mer. Vi spelar alldeles för mycket. Jag vill att vi slutar spela och är öppna mot varandra!

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0