Dejt.

09.04.12 / 13 - 02.30



Natt.
Tidigare ikväll/natt träffade jag Polisstudenten. Det var inte så lätt att prata som jag hade trott innan. Vi fick hitta frågor och ställa till varandra. Vi började med att träffas ute vid hans bil. Han rökte och jag stod där mest. Tillslut bjöd jag in honom till mig. Han verkade ofarlig.
Vi pratade lite. Han frågade om vi skulle lägga oss i sängen istället för soffan och det gjorde vi. Det var sådär konstigt som det var med It-Killen. Jag tror de på minner om varandra lite. Förutom att Polisstudenten är mycket finare i ansiktet. Han smekte mig på höften, över brösten och jag kände våtheten i mina trosor. Jag kunde inte hjälpa känslan som pirrade i kroppen. Jag gned omedvetet min rumpa mot hans kuk. Han var inte hård till en början. Och när han sedan la min hand på sin kuk kände jag hur den växte. Och den växte sig stor. Här sprack myten och små händer = liten kuk. Jag har alltid trott lite på den. Men nej. Hans händer var inte speciellt stora. Men det var hans kuk däremot.
Medan han smekte min klitoris genom trosorna masserade jag hans kuk. Jag hörde hans andhämtning och stön. Jag stönade med honom och min puls rusade. Fick en känsla av att han är grym på att slicka. Eftersom han hade sådan perfektion med handen. Efter ett tag frågade han om jag inte ville suga honom. Jag svarade nej, för jag ville helt enkelt inte. Och jag känner också att om jag har mens ska oral-premiären ske samtidigt, OM vi nu ska ligga igen. Han skulle höra av sig imorgon sa han. Sen om han gör det eller inte kvittar nog skulle jag tro..
Det hela slutade iallafall med att han kom över mina styva bröstvårtor. Jag älskar att se män komma över mig. Sexigt.



Nu är det bedtime. Sov gott alla söta.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din kåta kommentar, smojo. att jag är ett stort fan av din blogg är ju ingen nyhet heller… :)

älskar att du runkade av honom, finns inget skönare tror jag…

kram

2009-04-13 @ 22:34:40
URL: http://alladessakvinnor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0