Tredje Gången Gillt?

09.04.12 - 20.18

Utgång igår. Fick ett ragg, men inget hångel. Han var rolig och fin men inte alls min typ.. tyvärr. Så jag sov ensam i min säng. Ensam i min lägenhet. Full som en kastrull. Helt fantastiskt. Det var verkligen längesen med alla dessa tre.



Idag är jag tokbakis och jag skulle ju träffa Polisstudenten idag. Jag skrev att jag ärligt talat inte pallar att göra något ansträngande, så han ska komma hit och titta på filmis med en bakis Smojo.
Det ska bli kul att äntligen få se honom. Börjar gilla hans personlighet bättre och det känns inte alls oroväckande längre. Jag känner mig trygg. Och han är både söt och rolig. Hoppas nu bara på intelligens också och ett par läckra, manliga händer ;)

So long my friends..
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

Hoppas du får en sån där skön och mysig bakiskväll i soffan då. Ser fram emot rapport imorgon;)

2009-04-13 @ 00:13:51
Postat av: M

Hoppas att allt gick bra trots bakisheten!

2009-04-13 @ 01:23:26
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0