SMS

09.04.16 - 22.09

Fortfarande glad och fortfarande lika oknullad som igår.
Det visade sig att Olle minsann var upptagen idag. Vilket jag iof redan hade förstått från hans sms igår. Bara att han hörde av sig är ett enormt framsteg. Han smsade vi fyra att han inte kunde, men OM han skulle få en lucka undrade han vilken tid som passade mig. Jag svarade runt åtta eller nio. Men men det var för sent så det får bli en annan dag.



Appropå sms undrar jag varför vi kvinnor analyserar sönder sms? Vi gör det allihop mer eller mindre. Nu när Olle tagit upp kontakten igen har han börjat infoga söta små smileygubbar. Det har han aldrig innan. Han svarar snabbare än innan och hör av sig i tid för att ställa in. Vad har hänt?
Jag analyserar punkter, smileys, olika sorters "hej" och hur han avslutar smsen. Detta i de flesta fall när det gäller män. Vad jag har förstått skriver de bara. Exakt, precis det de tycker. Jag planerar hur jag ska svara, vad jag ska skriva och om det ska vara en flirtsmiley eller bara en glad. Och såhär i skrivandets heta stund upptäcker jag att jag använder ordet smiley. För ca 2 år sen var jag ALLERGISK mot sådana uttryck och att ens skriva dem själv. Försökte använda "haha" som något slags substitut för de där rackarna.

Nu är det dags att krypa till kojs. Tidig morgon imorgon!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Fuckaliciouz

Vi har startat vår första tävling i bloggen där vi letar efter de snyggaste brösten!

Kanske är det du som har ju dessa?

Bröst i alla former och storlekar är självklart välkommna;)



Klicka in här http://fuckaliciouz.blogspot.com och läs reglerna!



Slick och smek

2009-04-17 @ 02:00:20
URL: http://fuckaliciouz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0