Smojo!

09.04.02 - 15.51

Idag ska jag göra något som jag gjort en enstaka gång innan. Jag ska göra reklam för min egen blogg :)
Jag var in på en favvo blogg och såg att den fantastiske Klumpesnusk skrvit att man kunde rösta på honom på Lustbloggar. Det gjorde jag givetvis, men jag skulle tycka det var superskoj om Ni som gillar min blogg röstade på min HÄR!


Vacker som en dag! Från Victorias Secret


Eftersom jag är en så fantastiskt glad och snäll människa ber jag Er även att gå in på Klumpesnusk's blogg och läs. Och om Ni gillar den så RÖSTA HÄR!
Jag tycker den är helt och hållet tipp-topp!!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag röstat "orgasm!" på din blogg :) hur gör jag för att visa att jag följer din blogg, smojo? det kanske bara är något msn kan göra på bloggspot.

kram

2009-04-02 @ 18:39:32
Postat av: mammatezzan

jag har oxå röstat på din blogg nu. har inte följt den så länge så det blev ett snäpp under orgasm :)

2009-04-04 @ 19:42:57
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0