Musiktips!

09.04.28 - 23.47

Det finns en låt. Som får mig att tänka på någon. Någon som kom in i min tankebana i torsdags och fysiskt lämnade mig i fredagsmorse men som jag inte kan glömma. Jag kan inte glömma en sprudlande person som PP. Jag är en person med ett mission. Mitt mission var att hela resan få sätta klorna i denna unga förmåga.
Jag kan inte glömma. Det är inga känslor som på så kort tid blivit djupa, utan detta är ett begär. Ett begär till en yngre spillevink som var så full av energi att det smittade av sig. Jag bara önskar att vi var 16 igen och hånglade villt på fester. Att vi ringde varandra på fyllan och var nervösa över vad som kunde hända om vi hamnade i samma säng.




Pratade med en bloggkontak idag. Det var mycket trevligt. Det var nästan lite för trevligt ;) Det var ett sammanträffande som gjorde mig nyfiken och jag tror att vi möjligen har mer gemensamt än ord på internet. Detta baserat på bakgrund och annat vackert. Men det var mycket trevligt iallafall. Värt att tillägga bara.

Har snusksmsat med Kompisen idag. Han har skickat bilder på sin hårda kuk. Hans begär är enormt. Det som gör mig lite osäker i frågan är om mitt är lika? Han har iallafall gjort slut med sin respektive och är fri. Jag får se hur jag gör med detta. Jag har ju en gång vart så nära..

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

:)

2009-04-29 @ 09:26:57
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: M

Fan vad dissad jag blir.:)

2009-04-29 @ 11:03:02
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: Smojo

INTI - Värt att nämna bara som sagt ;)



M - Varför?

2009-04-29 @ 12:37:53
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0