Bloggtystnad - Rapportering senare ;)

09.04.21 / 22 - 00.09

Pga resa kommer nu blogginläggen troligen avta. Kommer befinna mig runt männsikor som inte har en aning om mitt "hemliga liv" på bloggen..
En liten "knullresa" trodde jag, men efter en smärre allergichock av ett otroligt starkr hårborttagningsmedel tror jag det får bli långbyxa på hela helgen.. Så jäkla typisk! Men len som en babystjärt, det blev jag :)


En fantastiskt vacker bild.

Idag hände något fantastiskt kul mitt i all misär på jobbet. Vilket jag inte nämnde innan smsade jag den här Sebbe i söndags. Utan någon framgång, tills idag! Jag fick ett trevligt svar och vi har smsat nu lite fram och tillbaka.
Han sa att frågan om att ta med honom hem fortfarande står osvarad. Det bådar gott. Men nu är det resa som gäller. Så skööönt det ska bli att få vara ledig i några dagar!

Håll ut kära vänner, ni kommer få en genomgående rapport om hur mina röda och svullna lår har haft det på sin galna resa. För galen det ska den bli ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0