Oväntat Sexsällskap ;)

08.10.23 - 22.09

Har skrivit massa sms med Sundsvall, han är otroligt sval och jag tror inte det blir mer där... Synd, för jag gillade det lilla jag lärt "känna". Å andra sidan var det nog lika bra med tanke på att han faktiskt har en tjej.
Jag antar att jag får lära mig se nedgången av personer som passerar i livet som singel. Men det är inte alltid så kul när man känner den där extra, spännande känslan bara av att träffa en person två gånger.

Jag har haft det ganska dött på sexfronten på slutet och trodde jag förlorat alla "bollar" jag hade i luften, men nu börjar det klarna på A fronten iallafall.
Igår natt var det en full A som ringde 01.42 och ville träffas. Jag sa först nej innan jag insåg att jag faktiskt var ledig idag och gott kunde behöva lite sällskap.
Så han kom hit och vi hade sex. Säkert det sämsta ever. Han ville bara att jag skulle göra massa saker som att suga, rida osv. Sånt är inte min melodi. Ok han slickade mig, men det var bara på hans villkor och med det gav jag upp och gick in i duschen.
A blev sur i typ fem minuter innan han somnade. Jag berättade om det usla sexet på morgonen och vi gjorde det igen, flera gånger bättre!
Med A får jag ju aldrig orgam med vanligt sex, men med lite analt gick det väl. Det är konstigt, jag gillar inte analsex sådär jättemycket förrän jag faktiskt ligger där med den i mig. Eftersom storleken är i minsta laget blir det bättre med just honom.

Beställde en ny massagestav häromdagen och idag kom den :) Gjorde mig nyfiken och jag sprang iväg och hämtade den innan det stängde. Det var som jag hade tänkt mig fast mycket större (!) Kan ju vara skönt, men den här var absolut av lite för stor storlek. Men det hindrade mig inte från att få ett gäng orgasmer på eftermiddagen. Den funkar precis som den ska :)

14. (Liam)
Kos var underbart. Vi hängde på baren "Molly Malones" varje kväll och drack litervis av drinken orgasm. Det var en Irländsk pub och det sjungade irländska ölvisor ur lokalen. Vi danskade på bardisken och levde la vida loca.
Där i smeten fanns en irländsk kille, eller man kanske. Han kan nog ha varit allt mellan 30-35. Han hade kortklippt hår och en fotbolls t-shirt. Jag var otroligt full och tyckte han var attraktiv. Han hade ju världens finaste irländska dialekt.
Han hette Liam och vi rullade ner för bargatan påväg därifrån när han hånglade upp mig.
Längst hamnen i Kos stad står det många små båtar med landgång som fungerar som små cafeer och restauranger på dagtid. Vi gick i smyg ombord på en av båtarna och där under bar himmel hade vi sex jag och Liam.
Det var taffligt och konstigt på engelska och det var ingenting jag i efterhand var stolt över... inte heller något jag ångrar.
Liam blev betuttad av mig och ville träffas mer, men jag var inte ett dugg intresserad i efterhand.
Crazy Kos.

Nu ska jag nog ta och knyta mig. Från och med idag kommer det bli en låååång vecka (för min vecka börjar nu...)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!!=) Ja din va lite annorlund från min ;)

2008-10-27 @ 12:44:27
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Gillar din blogg =)

Kram

2008-10-28 @ 18:03:06
URL: http://annathegrilnextdoor.blogg.se/
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos! (=

2008-11-05 @ 18:32:24
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0