Inställd Sexdejt..

08.10.09 - 20.42

Häktiska dagar... R skulle komma hit igår morse på vår "sexdejt". Det blev mycket sms fram och tillbaka. Fick ett sms där han förklarade att han skulle bli lite sen, jag undrade varför och svaret blev: "Lite strul hemma, lilltjejen har ramlat i skolan och gjort illa sig.,". Min reaktion blev ett enormt frågetecken... Har du barn?? Det visade sig att han minsann har en tio årig dotter. Fråga två blev ju såklart om det var ett barn i det nuvarande förhållandet, men det var det tydligen inte. Tur för honom då jag har en policy att INTE involvera mig i familjer. Jag vill inte vara den orsaken som kanske splittrar en familj där barnet blir lidande. Hur det än är så är barn det oskyldigaste som vandrar på denna planet.
Jag tröttnade på att vänta och ställde in allt för att sen bestämma om tills i morse. Men på morgonen idag vaknade jag otroligt trött och sjuklig. Så jag ställde in det.

Hade fler alternativ som jag även dem ställde in... mådde pyton! Men nu börjar det ordna upp sig och Lammköttet smsar som aldrig förr :) det är nice! Men det blir inget där heller.. orkar inte just idag.

Igår knopade jag ihop ett fiffigt mail till Rockkillen:

"Kul i fredags?? Jag var full som en kastrull för att inte variera mig! Sorry för taggningen i foton.. jag fick bara lov att görat!
Åh du, jag har fattat att du inte är nån bra kille (som du sa till min kompis), och jag är inte en bra tjej heller ;)"

Detta satte tydligen sprätt på herrns fantasi, med tanke på att han ringde lite senare (!). Blev lika nervös igen... men jag kirrade biffen rätt fint tror jag. Han sa att det var härligt att höra min röst och att han inte är så bra på att skriva och tycker det är bättre att prata istället.. Oh my God! Frågade vad jag skulle göra i helgen och vart jag skulle om jag skulle ut. Jag spelade lite svår och sa att jag inte visste ännu (trots att jag faktiskt gör det). Han tyckte jag skulle höra av mig senare framåt helgen. Härligt! Kanske det bli en sängfösare med Stockholms hetaste hunk! Nu är vi båda på samma nivå och sålänge det bara gäller sex gör det inte så mycket om jag stör mig på nåt i hans personlighet.

10. (Sälenkillen)
Första riktiga internet dejten. Jag och Sälenkillen hade chattat ett tag på internet (kommer inte ihåg om msn fanns vid den här tiden) och det var trevligt. Vi klickade på det verbala planet och trots att vi inte sett bilder på varandra bestämde vi att vi skulle träffas.
Han kom från Falkenberg men säsongsjobbade i Sälen som kock och på vägen hem skulle han svänga förbi och sova med mig en natt. Det här känns helt galet för jag var så jätte ung och mina föräldrar tyckte det var helt ok att denna främling kom hem till dem, sov där för att sedan åka morgonen därpå. Men jag antar att det var säkrare att göra en sådan sak hemma än om jag bodde ensam.
kvällen som blev bestämd för mötet var regnig och höstig (då säsongen i sälen var över). Jag och mina kompisar skulle på fest hos en tjej i min klass så han hade fått vägbeskrivning dit. Helt galet att som ensam kille våga åka till en främmande fest för att träffa en helt främmande tjej. Jag tyckte det var ballt att han hade bil och han hämtade mig i 24 tiden då vi ganska omgående åkte hem till mig.
Hos mig kollade vi på filmen "Cruel Intentions / En djävulsk Romans" och ser man den är det nästan omöjligt att hålla fingrarna från varandra... så ja, det slutade i helt otroligt bra sex. Ett av det bästa "one night stand" jag hade haft då (Sötnosen var ju en härlig klass för sig).
Dagen efter åkte han vidare mot Falkenberg och våra samtal höll i sig trots att de faktisk blev färre... fortsättning på detta följer i nästa inlägg ;)

Nu tror jag att jag ska kurera mig lite inför helgen... behövs!
Puss o Kram alla!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: pyret

härligt :D

2008-10-10 @ 11:12:46
URL: http://onlymen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0