Härliga helg :)

08.10.06 - 22.47


En galen helg i all bemärkelse. Det vart fest på fredagen på favvostället. Rockkillen var där och min kompis pratade med honom IGEN... hon sa att hon tyckte att han och jag skulle ligga lite, han sa att han inte var en bra kille och hon kontrade med att vi i alla fall kunde ligga lite. Jag passerade honom kort efter och han stoppade mig för att säga hej, han gav mig en puss på kinden och ärligt talat så blev jag så nervös att jag inte kommer ihåg allt han sa. Det jag kommer ihåg var att jag sa att jag skulle upp en våning till baren och att vi ses senare, svaret jag fick var att han snart skulle hem och att jag skulle ge honom en timme eller två. Men jag kände att skulle jag ha honom den kvällen skulle jag ta det NU eller inte alls. Jag föredrog att vara med mina vänner! Vilket resulterade i att han gick hem med en annan donna... ja, han är nog ett svin den där Rockkillen. Jag kände också att jag förstorat hela den här grejen. Han är het det sticker jag inte under stolen med, riktigt jäkla het till och med. Men det är något med honom som avtänder mig, nåt som stör mig trots att jag inte kan sätta fingret på vad.


Efter ett tag avvek hälften av tjejgänget och vi blev plötsligt bara två, vilket jag är van vid så det gjorde inget förutom att det hade vart roligare med alla. Träffade ett par killar, kan kalla dem "packed on a jam" eftersom jag inte kommer ihåg deras namn, varav en stötte frisk på mig, höll mig i handen och följde efter typ överallt. Jag förstod inte riktigt förrän efteråt att han var efter mig. Efter ett tag kysste han mig i alla fall och då förstod jag. Men mängden alkoholhaltiga drycker hade stigit åt huvudet och jag mådde så illa när jag kysste honom att jag och min kompis bestämde oss för att gå.


Väl utanför fick jag den brillianta iden att jag skulle smsa Olle och sagt och gjort. Han svarade (kors i taket) och vi bestämde att jag skulle komma dit efter många om och men. Han spelar så otroligt svår trots att jag känner att han vill lika mycket som jag. Han tror kanske att han ska ha svårt att bli av med mig med tanke på att han i ett sms skrev att jag inte kunde stanna så länge dagen efter då hans föräldrar skulle komma dit. Jag hade inte tänkt sova borta med tanke på att jag hade besök från hemstaden hemma i min säng.

Jag tog en taxi till honom, han mötte mig nere i trappen och vi gick upp till hans lilla lya. Det minnet jag har är att den var rätt trendig, men sådär grabbstökig.

Han kysste mig direkt, vi hann inte ens ut ur hallen innan kläderna var på golvet och vi kysste varandra vilt och smekte överallt. Han kysste mina bröst och min hals så det rös i hela kroppen... Jag fumlade upp några kondomer ur väskan och gav dem till honom, medan vi hånglade in oss i rummet och jag puttade honom på sängen och kysste därefter hans läppar, hals, bröstvårtor, mage och sedan hans stora, härliga kuk. Den smakar bra, den är fin, den är stor och ja helt toppen. Jag sög honom, men inte speciellt länge eftersom alkoholen inte direkt gör en fuktig i munnen, vill ju inte göra det obehagligt för honom direkt. Jag var så otroligt kåt. Satte mig på honom och red honom sakta och skönt. Efter ett tag lutade jag mig fram och viskade i hans öra att jag ville att han skulle ta mig bakifrån (man säger så mycket konstigt på fyllan), han gjorde det. Han stötte in sig i mig hårt, det gjorde lite ont då han är så stor, men det var samtidigt bitterljuvt skönt. Han kom över min rygg. Han bad om ursäkt för att han alltid kommer så fort när han är med mig, men jag tog det lite som en komplimang eftersom jag ändå ville ha ett snabbt, hårt och härligt knull. Inte mycket att förvänta sig när man själv är full och har otroligt svårt att få orgasm då. Det var härligt och jag kan leva på detta ett tag, du HÄRLIGA Olle!


Fick sms av A i lördags med. Det var typ ett erkännande av hans kärlek till mig. Han skrev oförståeliga saker som jag ifrågasatte och svaret blev "Äh, jag får skylla mig själv som ska flytta". Först var han på som fan, jag saktade ner oss, han sa att inte kunde träffa mig om jag träffade andra, jag ger det ett försök med honom, då blir han ointresserad och bestämmer sig för att flytta till ett annat land och med det gör vi slut på allt. Vi fortsätter träffas för sex och mys. Sen kommer detta! Jag frågade dagen efter om han var kär i mig och han pratar bort frågan utan att ens svara ja eller nej... KARLAR!


Har messat massa med R, han är kåt som bara den. Skickade en bild på sin kuk igår och även en när han onanerar... förstår inte hur man kan göra det när man inte får nåt tillbaka, men det är väl hans problem. Jag blev kåt i alla fall :)

Han skriver sms som man blir alldeles galen av. Formulerar sig bra och är precis som jag vad det gäller det sexuella planet. Så sjukt unfair att han är upptagen. Kan inte jag för en gångs skull få den uppmärksamheten av en kille som inte har någon? Jag lyckas alltid typ dra till mig dessa otrogna karlar.


8.  (Sötnosen)

Härliga sommar, härliga småstads festival och härliga folköl. Vi var unga, heta och singlar. Vi var fulla, glada och kåta. Jag och mina vänner festade 4 dagar i streck.

En kväll träffade vi några killar från stan, vi pratade massa och en av killarna var blond, blåögd och söt som socker!

Det slutade med att jag och sötnosen gick till en närliggande park och hånglade loss på gräset. Efter inte alls lång tid tog vi på varandra och han kysste mina bröst innan han gick ner över magen och kysste mig där nere. Det var varmt, skönt och härligt. Han var noga med kondom (vilket alltid får en glad) och gled sakta in i mig. Han var enormt stor och fyllde mig perfekt och lite till. Han kysste mig efteråt och vi gick åt skilda håll.

Dagen efter mötte jag honom igen och den här natten bestämde vi oss för att gå hem till honom. Som jag sa så var vi unga och han bodde hos sina föräldrar. Vi hade het sex i hans pojkrum och duschade sen tillsammans. Allt var ömt, sexigt och mysigt. Vi passade bra i sängen.

Efter flera år träffades vi av en slump på ett uteställe och han följde med mig hem och vi hade ett kk-förhållande ett kort tag på ca 3 månader då vi hade mysig o het sex. Han är en sån där kille som vill ha sex, prata i timmar och myser. Många kvällar låg han på min mage och berättade om allt från sina resor till sex, en perfekt tid som jag minns det.

Våran överenskommelse var att avsluta allt om någon fick känslor för den andra och en dag fick jag ett sms av honom där han förklarade att vi inte skulle träffas mer... det var ledsamt, men inte smärtsamt.

I miss those days!

-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: ChrilleJ

Säger så mycket dumt på fyllan??



Har du inte sex bakifrån i normala fall då?...:O

2008-10-07 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0