VM i Sexhelg..

08.11.24 - 13.10

Nu har det varit en händelserik helg på både gott och ont :)
För att sortera upp allt så inget glöms bort ska jag ta det dag för dag:

FREDAG:
Slutar sent och tog det bara lugnt. Hoppades på att Olle skulle höra av sig. Men så blev det inte.
Gick och la mig i tolv/ett tiden och kunde inte somna. Jag läste, vred och vände på mig men icke.
Vi halv tre somnar jag till och väcks vid tretiden av ett sms från Lammköttet. Han ville busa och jag kände väl att jag ändå inte kunde somna om, så det är väl lika bra att görat!
Han kom hit och vi låg och pratade massor tills jag kände att om jag skulle få någon sömn innan jobbet var det nu eller aldrig, Så jag la mig på hans arm och kysste hans läppar. Det är helt underbart att kyssa honom. Han är mjuk, god och öm. Öm är han tills vi ska ha sex och han blir mer vild än tam. Han har nog många snuskiga fantasier som involverar dominans. Dominans är ok vid en väldigt mild och jämnställd nivå. När han tar överhanden blir allt osexigt och man känner sig billig. Men den här gången skulle han baske mig inte få den njutningen.
Jag gav tillbaka med samma medicin och det funkade. Vi hade för första gången sex. Annars har det varit oralt eller "handarbeten". Det var en besvikelse. Det hade ju snackats så mycket om det innan oss emellan och det här var en katastrof! Det som var bra, var kyssarna, oralsexet och "handarbetet". Han höll på att ge mig en fontän orgasm med fingrar och mun, men med kuken? Nej!
Han sov här och jag slängde ut honom på morgonen när jag skulle till jobbet.
Drömmen jag hade om att ha sex med Lammköttet är över, jag kommer nog aldrig mer ha sex med honom...

LÖRDAG:
Fest! Jag skulle jobba dagen efter, men jag kunde bara inte hålla mig från att gå ut!
Först var jag på en förfest och sen hamnade vi på ett ställe på söder. Där var det mysigt och en av karlarna i sällskapet var rätt söt så vi satt och pratade länge. Han la sin arm om mig och tog min hand.
Vid den här tidpunkten var jag mitt i en sms konversation med Rockkillen och kände mig rätt taskig.
Efter ett tag kröp det fram vilken ålder den här rara pojken var. Han var fyra år yngre än mig!!! Barnarov. Då var beslutet inte svårt.
Smsande med Rockkillen höll i sig och han ville att jag skulle komma dit han var. Jag pratade med de andra och vi gick dit! På vägen dit fick jag ett sms... av V! Det trodde jag inte, men det gjorde absolut ingenting! Min kompis sa att jag i första hand skulle sikta på Rockkillen annars ta V.
När vi kom in var det lika mycket drag som vanligt! Jag ringde Rockkillen och han svarade stramt. Jag kände inte att mer krut på honom var nödvändligt så jag smsade tillbaka till V att jag var ute. Han frågade vad det blir senare på natten. Jag svarade: "Det du gör det till..". Där bestämde vi att han skulle komma i taxi och hämta mig lite senare!
Sprang på Rockkillen, men han var lika asigt stram som vanligt. Ibland undrar jag om han är scitzo eller om han faktiskt inte ens vet att jag är jag. Ni vet internet - verkligheten, kan bli knepigt!
Efter ett tag ringde V att han var utanför och jag gick ut. Där stod han i sin toppluva med taxichaffisen och rökte. Lika förbannat het som jag minns honom! Den här gången var jag lååångt ifrån sådär full som jag var sist. Det var grymt positivt för jag fick ju vara med på allt utan att undra hur det var.
Väl hemma snackade vi lite och skojades. Sen la vi oss i sängen och han kysste mig. Han kysste mina läppar, min hals, mitt nyckelben, mina bröst, sidan av min mage, mina lår och tillsist min fitta. Han är helt underbart skön och sexigaste av allt är att han hela tiden pratar med mig när han gör detta. Alla kan inte göra det, men han kommer lätt undan med det!
Han slickade mig länge och skönt! Sen kysste han mina läppar medan han kom in i mig med sin härliga kuk. Han började mjukt och skönt. Det var här jag kände att jag vill suga honom. Han gled ur mig och jag kysste honom tills han låg på rygg och gick ner mot hans hårda kuk och tog den i munnen. Jag sög honom, medan min tunga masserade runt ollonet i munnen. Han njöt och stönade. Sen red jag honom! Låg ner mot hans kropp och kysste honom medan han gled in och ut ur mig.
Efter ett tag rullade vi över i missionären och efter ett tag kom jag, trots alkoholpåverkan. Det var grymt! Han nafsade och nästan bet runt mig hals och mina bröst. Det var sexigt, hett och skönt som bara den. Nu är jag fast! Jag skulle nog kunna ligga med honom resten av mitt liv! På en skala mellan 1-10 får engångsligg skulle han garanterat vara en 10a. Så härligt när man möter sin jämnlike!
Efter vårt otroligt sköna sex somnade vi omslingrade i varandra. Han ville att jag skulle sjuka mig dagen efter, men det är inte min stil att göra det för lite baksmälla.. Nej, han fick gott ta och åka när jag gjorde det. Men jag hoppas han återvänder en annan dag!

24. Stefan
Stefan hade jag känt ett längre tag. Jag kände även hans syster ganska väl. Han är en otroligt bra och snäll kille med en stooooooor portion satirisk humor (vilket inte alla riktigt kan ta... som jag tex).
Vi hade haft en väldigt kort historia tidigare i livet i form av ett hångel på en fest och ett ofullständigt och enormt kort förhållande (om jag minns rätt).
Det var student och som vanligt var vi unga, vackra och fulla! Det var självaste studentdagen och vi skulle festa gärnet alla klasser! Vi befann oss hos en klasskompis pappa i stan och hade förfest. Den sista tillsammans allihopa :(
Vi var så lyckliga och humöret var på topp! I Studentpresent hade jag och min bästa vän fått hultsfredsbiljetter och vi var i sjunde himlen!
Jag hade ett längre tag varit intresserad av en yngre kille som inte visade det minsta intresse för mig.
Stefan träffade jag på stan, han var lite nere då han just gjort slut med en tjej han vart med ett längre tag, frågan om år faktiskt! Vi satt och snackade på torget i småstaden vi kommer från. Efter ett tag bestämde vi oss för att traska hemmåt, hem till honom. Han bodde ensam i en mysig etta en bit från stan. Vi hade extremt kul den kvällen minns jag och vi skrattade hela tiden. Väl hemma hade vi sex, skön sex. Stefan visste vart knapparna satt. Det var alltid skönt, behagligt och tryggt att vara med honom.
Dagen efter åkte jag och min kompis hem till mina föräldrar där vi skulle fixa oss inför balen! Mamma var galen då vi skulle ha studenthatten på och den var jättelortig så hon dkrubbade och skrubbade.
Balen var ok, jag minns att jag fick en puss av min älskade vän David som jag bara älskade mer än det mesta. Det var det som betydde mest för mig på balen. Han var min kavaljer och vi hängde tills han gick hem.
Där var såklart Stefan också och vi hängde resten av kvällen. Och efter balen gick vi hem till honom igen. Hos honom spelade han en låt han gillade. Det var en lugn låt med
Anastacia och vi kom på att vi aldrig dansade på balen så vi dansade i underkläder i hans lilla etta till Anastacia!!
Någon vecka efter var det Hultsfred och vi hade bestämt att ta sällskap med Stefan och hans vänner. Väl på Hultan erkände Stefan för mig att han var kär i mig. Jag hade nog inte dessa känslor för honom så vi bestämde att ta det när vi kom hem och att vi än sålänge är singlar på Hultsfred. Kanske ett taskigt beslut av mig, men jag ville inte heller lura honom.
Hemma igen, blev vi ett par jag och Stefan. Vi åkte till Arvika Festivalen tillsammans och umgicks hela sommaren. Vi hade mycket skoj tillsammans och jag var nog ärligt talat inte så kul att vara med. Jag hängde i grannstan hela tiden och han var ute ensam på sitt håll när hösten kom.
En dag, sju månader efter att vi blivit ett par ringde Stefan mig när jag satt i lugn och ro och la harpan på min dator.
Dagen innan hade jag vart ute med mina vänner och gjort mindre bra saker...
Han sa: "Jag måste berätta en sak för dig..." Jag sa att jag också hade saker att ta upp, men att han skulle börja. Han erkände att han hade kysst en annan tjej kvällen innan och jag erkände att jag hade vart otrogen. Vi bestämde att vi kanske inte borde vara tillsammans och att vi ändå var vänner! Vi trodde att vi var kära, men insåg att det nog var ett försvar mot ensamheten!

Nu har jag annat att pyssla med! Puss o kram

-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0