Klumpigast i VÄRLDEN!

08.11.26 - 23.17

Det gick så bra men jag sumpade det - OMEDVETET!
Så typiskt... igår när jag kom från jobbet hade Olle skrivit på msn och frågade om jag jobbade. Eftersom jag jobbade (!) kunde jag naturligtvis inte svara. När jag kom hem var det inte riktigt läge att svara på något han skrivit 11.36.
Och idag när jag provar kläder får jag ett sms och tänker "det är väl ingen speciell" så jag fortsatte med mitt innan jag tillslut läste. Ingen mindre än Olle! Han smsar otroligt sällan och därför blev jag lite varm i kroppen och pirrig mellan benen. Han frågade när jag skulle komma hem... jag spelade iskall och svarade att jag var och shoppade och kanske är hemma om 1,5 timme eller nåt. Han skrev att det var synd då han ville träffas, men inte kunde så sent. Jag tänkte "YES, bollen är MIN"!! Vi kom överens om att jag skulle höra av mig när jag kom hem så fick vi se läget! Sista smset jag skickade löd: "Check!". Kände att jag avslutade så härligt kaxigt. Plötsligt dimper det ner ett svar på det (vad jag tror...) där det står: "Jag sitter i kvällsmöte på jobbet". Ok?? Mer info än jag behövde men men.
Senare när jag ska ringa en kär vän upptäcker jag att jag på uppringda nummer har... OLLE! VA?! Jag har ju inte ringt honom... Men det har jag tydligen gjort... i fickan! SUCK, det var ju därför han skickade smset om kvälls-mötet! FAN FAN FAN där gav jag honom övertaget utan att ens välja det själv!
Nu är han på msn... tror ni han kommer höra av sig? Nej, det tror inte jag heller... Nu tar det ung 2-3 dagar i tystnad tills vi hörs igen. SÅ TYPISKT MIG!
Jag var inte ens sugen på sex när Olle hörde av sig, men nu.. ja nu är jag ju det såklart!
Att jag gör bort mig hör till vanligheten, att skämmas är onödigt, men att missa ett skönt, hett och sexigt ligg... det är fan att gå för långt!

Idag har vart en sån där trist dag med inget att berätta igen... Bara sovit och sen jobbat... Ok jag köpte ett par stövlar som jag bara ÄLSKAR!
Jag läängtar tills lördag, då är det festkväll igen! Men ingen V till helgen skulle jag tro.. ABSOLUT inget med Lammköttet! Någon ny förmåga kanske? Det vore ju lite nice att träffa någon ny, någon lite mer som jag och någon som inte är rädd för mig.. ha ha.

27. Cykelkillen
Vi hängde ju som sagt mycket i grannstaden och förhållandet med Stefan hade tagit slut för några månader sen. Vi hade festat med ett killgäng från vår hemstad några helger i rad och en av dem diggade mig stenhårt.
De var träning/tävlings cyklister och väldigt roliga faktiskt. Cykelkillen som flörtade gärnet med mig fick mig på fall efter några kvällars flörtande från båda hållen. Det här är en tid i mitt liv som jag tyvärr inte minns mycket av...
Vi var hos honom och jag minns hans Enorma kuk! Den var i Olle-ligan. Grov, lång och det kändes nästan som att bli av med oskulden en gång till fast på otroligt mycket mer behagligt vis!
Minns inte vad som hände därefter, men vi hördes inte på länge förrän jag för några veckor sen fick ett mail på
Facebook från honom där han frågade vart jag varit de senaste åren och att han letat efter mig.
Han var söt och skrev att han väntat varje år på ett speciellt ställe samma datum, men ingen Smojo dykigt upp. Det var cheesigt som bara den, men rätt sött också!
Han skev att han ville träffas igen och det gör vi nog alldeles säkert så småningom...

Nu ska lilla jag hoppa i säng och få mig lite nattsömn!
Puss alla som läser min blogg! det gör mig väldigt varm i hjärtat ;)

-:Over and Out:-

PS. Snälla Bloggläsare, kan ni inte lämna lite roliga avtryck? Eller maila nåt kul om det är något Ni vill att jag ska skriva om :) [email protected]

Kommentarer
Postat av: sara

jag avlustar förfesten med att läsa din blogg, så sköön, nu ska vårt gäng dra vidare ;D

2008-11-28 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0