The X-Files och kanske lite Morgonsex?

08.11.20 / 21 - 00.30

Torka, torka och torka. Jag känner inget större behov av sex för tillfället. Eller iallafall inte sex med bara nån het utan nu har jag blivit djup igen. Trassliga perioder detta. Nu duger bara Olle helt enkelt och kanske V men honom hör jag aldrig av mer...
Satt på msn och häckade idag när Olle loggade in. Jag kunde bara inte hålla mig, hade tänkt det ända sedan igår kväll att jag ville knulla honom ikväll. Jag skrev och frågade om han ville sexa ikväll. Fick svaret att han jobbar och hör av sig sen. "Yeah Right", tänkte jag.
Vid typ 21 tiden fick jag ett nytt totalt ONÖDIGT infall och messade honom:
"Med risk för att verka tjatig... Ska vi sexa? Jag är sjukt sugen"!
Nu fick jag svar. Han hade jobbade till då och var påväg hem. Väl hemma loggade han in på msn och skrev och frågade Hur kåt jag egentligen var? Jag svarade "Som FAN, det vet du". Han skrev att även han, när han kom hem kände att han var kåt som bara den. Problemet var att han inte orkar åka ikväll men frågade om det gick bra imorgonbitti!
Jag sa självklart ja! Så tiden får utvisa om herr Olle dyker upp här imorgonbitti och ger mig det skjut jag för tillfället förtjänar!
Så tråkigt att vara i en torr zon. Hoppas att lite rajtan tajtan med Olle sätter fart på hormoner och kåthet!

De senaste dagarna har jag spenderat hemma, med en dildo. Inte bara, men mycket av tiden har gått åt till onani. Jag kan ju som sagt görat många gånger om dagen och jag är ju den som gör det bäst!

Sen finns det ju en annan man i mitt liv (bland mååånga). Smålänningen, vi smsar många gånger - varje dag! Det är söta sms med massa pussar, flirttecken och kramar. Det är nog värsta guldkillen det där. Men det som skrämmer mig är att jag inte tror att jag är kapabel att bli kär i en kille som faktiskt skulle vara bra för mig. Skulle inte annat locka? Skulle jag verkligen känna mig hel? Skulle jag inte hellre ha Olle som kan vara värsta skiten i ett förhållande?
VARFÖR är det alltid killar man inte kan få som man Vill få? Jag känner mig förvirrad.

Av mina ex har vi
Per - en söt kille, med ett redan brustet hjärta. Behövde omsorg och kärlek.
Svinet - ett svin som låg med en annan tjej och hånglade med Gud vet hur många. 
Förortskillen - en kille som skulle göra vad som helst för mig. En kille som var nöjd bara det var vi. Hade liiite sned kvinnosyn bara...
Stefan - Härlig kille, men vi var tyvärr inte kära i varandra.
Exet - Usch, fy och blä! Elak människa med ett "fast handslag" (Kommer en historia om denne i ett senare skede).
Och ändå... vem har jag inte kommit över? Jo.. Svinet. Han som bedrog mig!

Nej, nu bli det nog sängen och en god bok!

22. Förortskillen
Jag och några kompisar hade festat i Stockholm. Vi hade träffat 2 roliga killar. Förortskillen och hans vän Håkan var gamla lumparpolare och var inte speciellt snygga, men som sagt sjukt roliga.
Håkan jobbade på en av vaxholmsbåtarna som låg i hamnen, vilket gjorde att vi hade en egen liten efterfest där vi fick sprit och hade skoj! Hela kvällen hade förortskillen spanat in mig, men jag som precis hade en jobbig period i mitt liv där jag fortfarande var djupt förälskad i Svinet hade inte gett något gensvar. När vi skulle hem kom han fram till mig och frågade om han kunde få mitt nummer. Äh, det är ju bara ett nummer tänkte jag som och någonstans kände att det var den perfekta hämnden mot Svinet.
Förortskillen hörde av sig och tillslut inledde vi ett förhållande. Som vanligt lurade jag mig själv att tro att jag faktiskt var kär i honom och jag hängde i Stockholm nästan varje helg. Det var en jäkligt kul tid då jag och mina vänner ofta var där och festade, men jag tror jag utnyttjade honom lite väl mycket på det viset.
Nej, han var inget för mig och efter 7 månader smällde jag bomben. Jag ville göra slut och det var bara punkt där.
Han ville ju att vi skulle fortsätta, men det var dött lopp. De senaste 2 månaderna hade jag verkligen försökt, men inget gav något.
Där tog den ljuva Stockholmshistorien slut. Nu efter flera år sprang vi faktiskt på varandra när jag jobbade på t-centralen (gör jag inte längre..) och hejade. Han var sig lik.


Nu är det boken, sängen och tillsist drömmen!
Ha det bra alla därute!

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0