En Kärleksförklaring och En Hunk.

08.11.12 /13- 00.11

Nu har jag surfat runt som attans för att hitta bra bilder att använda till bloggen.
Jag stannade upp på denna och insåg att jag är så tvungen, för mina kvinnliga läsare (även homosexuella män såklart) att bjuda på detta vackra.
En otroligt vacker man med en otroligt vacker "hemlighet" där nere. Tanken har dock slagit mig om denne verkligen är äkta... Vad tror ni?

Nu har jag bestämt att jag lite titt som tätt ska lägga ut dagens snuskis och först ut är den heta killen med den stora


Idag fick jag en kärleksförklaring. Den var lite luddig, men jag förtod budskapet... det var A som lättade sitt hjärta. Jag hade på min msn skrivit "nä nä" efter mitt namn. Det störde honom tror jag för han frågade varför jag skrivit så. Svaret var att jag frågade en kompis om denne ville leka, men inte kunde. Han skrev "Leka"? Jag svarade att det faktiskt var en tjejkompis som inte ville umgås ikväll. Han reaktion blev att han erkände att han blivit svartsjuk på detta. Jag känner att man inte bör fråga frågor som man inte vill ha svar på. Han sa tillsist att han kanske skulle bryta helt med mig. Jag vill ju inte det eftersom jag trivs med honom och med att prata med honom. Men han är rädd att jag ska träffa någon ny och det skulle göra honom otroligt ledsen och svartsjuk. Jag svarade att det är helt upp till honom om han vill bryta. Han skulle fundera på saken och sen höra av sig ang sitt beslut.
Jag stör mig lite på hela situationen. Just för att han en gång var en kille jag kunde tänka mig att ha en framtid med. Jag gav upp allt vad singellivet hette för hans skull. Han bad mig att vara med bara honom eller inget alls och jag sa att jag gärna är med honom.
Efter ett tag började jag bygga upp känslor för honom, men det besvarade han genom att berätta att han minsann skulle sälja lägenheten och flytta till ett annat land och att allt var i princip klart. Det fick mig att backa och tycka att det var lika bra att släppa känslorna och gå vidare. Det som hände var ju att han inte släppte sina känslor... men detta var ingenting jag fick veta. Han gav inte ens oss en chans att hitta varandra och ev flytta tillsammans i framtiden.
Han förvirrar mig och idag har jag inga kärlekskänslor för honom, eftersom jag släppte det.

Olle har varit inne på msn 2 gånger ikväll och jag håller mig verkligen från att skriva. Jag vill inte att han ska tro att jag är mer intresserad än jag är. Men lite sex hade setat fint. Som alltid, men en bit Olle skulle inte sitta fel.

Nu när jag sitter här och skriver fick jag plötsligt dåligt samvete över att jag gärna ligger med Olle efter det som just hänt med A. Men jag tycker även att det lite är hans fel att det är som det är. Jag tänker ju inte bli nunna för att han är sotis.

Kärleken är ett knepigt mysterium och därför ska jag hålla mig borta från det ett tag. OM inte mr right skulle dyka upp runt hörnet.
Vad kräver man i en karl? Jag kräver tillit, samspel, rättvisa, förstående och kärlek. Säkert massa mer, men det var vad som dök upp. Svartsjuka kan jag vara utan! Låter hemskt, men jag har själv förstört så mycket på grund av min egen svartsjuka som jag lärt mig tygla. Vi är bara människor och vi måste lita på varandra tills motsatsen är bevisad. Vi måste låta varandra vara vi. Vi kan inte förändra eller bestämma att någon ska vara på ett visst sätt. Vill du ha mig får du ta hela paketet!

Jag är en sucker för kärlek, jag blir kär i pussar och kramar, jag blir kär av sex. Det är mitt mission nu! Att inte låta någon stjäla mitt hjärta ännu en gång utan att jag själv hänger med. Tänka igenom saken och ge mig själv en andra åsikt eller ta hjälp av mina underbara vänner. Olle är ett tvättäkta exempel på hur jag kan bli. I början ville jag ha honom, men nu när jag tänker ännu en gång inser jag att jag inte känner honom ett dugg. Jag känner hans kropp, jag vet vad han tycker är skönt, jag vet hur han fungerar med tjejer han inte vill ha förhållande med och jag tror inte ens han vill ha ett förhållande. Jag vet inte vem Olle är privat, jag har ingen aning om vad han har för vänner, jag vet inte något om hans föräldrar och jag kommer knappt ihåg hur hans lägenhet ser ut. Han är bara en kropp och ett begär.

Nu är det nog dags att sova snart... klockan tickar iväg igen! Typiskt mig :)

20. Simon
Året har gått med bara två ligg sen senast. Sjukt bra jobbat för att vara mig.
Vi är nämligen tillbaka på Kos, exakt ett år sen sist. Jag var ett år äldre, minst lika snygg och liite mer erfaren om vad livet, vänner och Kos kan ge mig.
Vi hängde på ett annat hak det här året. Vi befann oss högst upp på bargatan på ett ställe som hette Maestros/Upstairs. Där jobbade det heeta karlar från skandinaviska och engelska länder. Nere på Maestros gick det hett till på bardisken. Vi dansade där varje kväll, kysstes villt och tyckte vi var hetast på stället.
Där träffade min kompis en söt kille som skulle följa med henne till stranden. Han hade en kompis med mörkt, krulligt hår som hette Simon.
Vi gick till stranden och plötsligt var jag och lilla Simon ensamma. Lilla för att han var yngre än mig.
Vi lade oss på en solstol för att hångla loss lite. En sak ledde till en annan (ännu en gång) och vi hade strandsex på en skabbig solstol. Mitt i allt, med mig på toppen hör jag att det är någon i närheten och jag kollar upp. Till min STORA förvåning står där en kille och runkar medan vi har sex. Både jag och Simon får panik och hoppar upp från solstolen och klär på oss medan Simon skriker på knackig engelska att han ska sluta, att runkaren är ett äckel och att han kan dra. Inte nog med den runkande killen, strandpolisen hade dykt upp och skrek upprörande: "No sex on the beach". Ännu mer kul och efter det dracks det drinken sex on the beach resten av resan!
Efter detta skrattade vi, fast det egentligen var sjukt äckligt. Men det var en så bisarr situation.
Den runkande killens historia slutar inte där min och Simons slutade. Några kvällar senare dök han upp framför mig och en tjejkompis som var påväg hem och runkade igen... samma tid, samma strand. Usch.

-:Over and Out:-

Sara: Måste säga att du gjorde min dag! Så fina inlägg. Du förtjänar en stoor kram! Det finns mer läsning så håll ut och följ gärna med mig på mig "resa" ;)

Kommentarer
Postat av: jenna

hahahah. blä

2008-11-14 @ 09:36:33
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: sara

tackar, jag väntar som sagt med spänning ;D

2008-11-17 @ 20:40:54
Postat av: sara

+ jag är under 18, hihi :)

2008-11-17 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0