Olle, så sjukt skön!

08.11.09 - 00.00

Och plötsligt tog allt en sådär trevlig söndagskvälls-vändning! Loggade in på msn och såg att Olle var online. Ignorerade det ett tag i hopp om att han skulle ta kontakt... men det hände ju aldrig. Jag tog saken i egna händer och skrev hej. Han svarade. Igår pratade vi också på msn då jag sa att han skulle komma hit efter den festen han skulle på.
Han hörde aldrig av sig... men jag var inte bitter över det. Jag skrev att jag hade velat att han kom igår och han svarade att han faktiskt tänkte det, men hade tappat sin mobil och med det ej hade mitt nummer (yeah right tänkte jag). Antar att det var sanningens ord för ju mer vi pratade sa han att han gillar hur härligt kåt jag alltid är och att han gillar det med mig.
Jag sa att han minsann var välkommen ikväll om han ville. Han skulle parkera om bilen i vilket fall och bestämde att det var en bra idee.
Som alltid i ett möte med Olle är det OTROLIGT hett och härligt. Han kom hit, kysste mig och klämde överallt där det uppskattas! Vi slet i varandras kläder för att hamna på sängen med honom över mig. Vi klädde av varandra medan vi hånglade villt! Han är så sjuukt het och när hans fingrar glider in i mig samtidigt som han slickar och suger på mina bröst spricker jag nästan av kåthet!
Vi smekte varandra och han tog fram sin vackra kuk som var hård och härlig. Jag tog den i min mun och sög honom djupt och vått så han stönade. Smekte hans pung när jag lekte med tungan mot ollonet. Karlar uppskattar ett skönt avsug när man ser dem djupt i ögonen samtidigt och jag känner hur han blir hårdare och pungen fast. Han stönade när han tog tag i mitt huvud för att hindra utlösningen som var på väg. Han tog tag runt min nacke försiktigt och kysste mig på munnen, på halsen på brösten innan han kom in i mig. Han är så stor och fyller mig mycket med sin skööna kuk.
Han knullade mig hårt och länge. Vilken karl! Men som vanligt har jag svårt att komma i stundens hetta, men han blir bara bättre och bättre!
Efter några minuter kunde han inte hålla inne mer och kom i min mun medan jag sög av honom. Han ville se mig svälja hans varma sats och det gjorde jag gärna. Det rann nedför kuken och jag skickade upp det medan jag sög det sista!
Efteråt pratade vi (kors i taket), jag hade tvn på och han sa att han gillade filmen som var. Han sa att jag snart skulle vilja ligga igen och pratade om typ allt och inget. Han nämnde även ännu en gång hur han gillade att jag alltid är så sugen.
Han frågade om jag hade fler än honom som jag träffar och jag sa att jag inte hade nåt fast som jag träffar, mest random. Han sa att han inte riktigt tror på kk-relationer då oftast tjejerna vill mer än honom när han blir sådär kall. Jag vet hur han är när han är kall. Han sa att det funkade bra med mig, då det inte är så med oss. Jag försäkrade honom om att det inte var mer känslor inblandade än sexuellt. Vi är överens!!

Fredagens ligg V ligger fortfarande som en ångest laddad bomb och tickar. Inte för att det var han, utan för att situationen var bajs och att jag faktiskt var så full att jag i efterhand skäms. Men jag skulle aldrig banga på en repris...

Pratade med A idag på msn... det var trevligt. Vi kom underfund med att vi aldrig skulle passat som par, då vi alltid bråkar och tjaffsar. Där vi är nu "Vänner som gillar varandra nakna" är perfekt. Då kan gnabbet vara lite charmigt!

Nu tror jag det är dags för lilla mig att sova lite.. men först dagen mums:

18. Svinet
Jag och min kompis åkte ut på landet för att hälsa på hennes kompis Svinet. Han var enligt mitt tycke en riktig tönt. Han hade töntiga kläder och var en "pappa betalar pojk".
Men ju senare kvällen blev, ju mer intresserad blev jag. Han stötte gärnet på mig och jag var obrydd till en början.
Vi skulle sova hos honom i en dubbelsäng jag och min tjejkompis. Det slutade med att hon gick hem innan oss och vi hade skitkul! När vi kom hem och skulle gå och lägga oss smet han upp bakom mig i trappen och smekte mig runt midjan. Jag stannade till då jag blev lite chockad, men jag vände mig sen bakåt och kysste honom. Jag gick förbi dörren där min kompis låg och följde istället med Svinet in i hans rum. Där på den lilla 90 cm breda sängen hade vi sex. Jag sög honom och hans kuk var alldeles lagom stor och god. Nog den godaste, finaste och härligaste kuk jag sett. Jag kan än idag minnas den perfekta kuken och önska att jag kunde få smaka igen.
Han slickade mig innan han kom in i mig.
Efter detta hörde han av sig konstant och rätt var det var så var det vi. Vi var tillsammans i 7 månader innan han knullade en annan tjej! Han var på muckresa med lumpengänget så han låg med hon blondinen. Jag förstod att något var fel när han nekade och tillslut sög jag ur honom sanningen. Det värsta var inte att han var otrogen. Det värsta var att han var obrydd. Jag var så otroligt kär i honom. Men han sa bara: "Tyvärr, jag är nog intresserad av henne. Du vet ju att jag inte kan vara utan sex en helg..." det är det här som gör honom till ett svin. Vi hade sex länge efter det och vi hade det även då han träffat sin nya tjej. Den tjejen han idag ska ha barn med. Ibland kan jag undra varför jag fick lov att komma in i hans liv på så dålig tajming. Jag vill vara tjejen han vill ha familj med. Jag vill fortfarande ibland ha honom. Jag kommer aldrig glömma honom. Men så är det väl... svinen är de vi helst vill ha. Förjäkligt helt enkelt!!


God natt alla söta!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Eden

Tack så mycket för tipset :)

2008-11-10 @ 19:00:39
URL: http://edenslustgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0