Spansk Afton/Morgon...

08.11.03 - 00.46 (Påväg mot den 4e...)

Jag hade gett mig tusan på att det skulle bli sex i lördags... och tro det eller ej, men jag hade rätt! Jag gick med inställningen: Ha skitkul och ligg om det är intressant! Skulle ju inte gå så bra om jag tagit vem som helst i vilket tillstång som helst.

Vilket betyder att jag lite halvfull anlände till krogen och som vanligt var jag förvånad över hur "nykter" jag plötsligt var. Det resulterar oftast i för många drinkar...

Många drinkar, cigg och en shot senare var jag i fantastiskt fin form som jag såg det då, men såhär i efterhand förstår jag ju att jag var totalt tankad!


Vi hände runt lite på stället och plötsligt ser jag mitt offer stående i baren. En otroligt söt, het och tatuerad man med dreads (när gillade jag det?)

Han heter Carlito, från Chile och pratar typ bara spanska. Men full som jag var så kommunicerade vi ändå trots språksvårigheterna.

Han är 27 år och bor med sin far som troligtvis är någon gangster av något slag... (Hjälp)!

Aja, inte nog med att jag våldsflirtade med honom, jag skulle ha med honom hem till min proppfulla lägenhet med flyttkartonger ÖVERALLT!

Språk-kommunikationen var det ju adjöss med, men vi båda kommunicerade rätt bra på andra vis skulle man kunna säga. Vi hånglades runt i sängen och hade massor av sex, väääldigt länge. Han var ju lite i gasen själv så det vart många avbrott då "riddaren" inte riktigt pallade lika mycket sprit som han och mig. Och det som förvånar mig nästan mest med hela händelsen är att jag nästan, nästan, nästan kom! Jag var så sjuuukt på gång när han bara plötsligt slutade och jag inte kan "fortsätt jag kommer snart" på spanska...

Jag kommer ju aldrig på fyllan och definitivt inte i det tillståndet jag var i då.

Och VARFÖR i hela helvete skulle jag säga: "You're the love of my life"?? Det var väldigt onödigt. Han var iof så mycket min stil, men verkligen inte kärleken i mitt liv!


Det har varit ganska segt på slutet och jag har verkligen hållit Olle på halster... det gav utdelning för en dag förra veckan skrev han på msn att han väntat hela dagen på att jag skulle logga in så han kunde fråga om han fick komma förbi efter jobbet och ligga lite. Bra det tycker jag, betyder bra betyg från sist! Trots att jag var så sjukt full.


A har flyttat utomlands och han har inte hört av sig sen sist. Jättekonstigt tycker jag, men det kanske är så han vill ha det. Vi hade det ju lite irriterande mellan oss innan han stack. Vi hade ju också mycket att göra inför flytt för båda.


Sundsvall fick ett sms i lördags, men det var inte värt det. Var hos sin tjejs föräldrar i en annan stad och hade det trevligt. Skit också, jag vill så gärna ha en repris.


En ny/gammal man har stigit in i mitt liv igen. Den söta, lilla, underbara killen jag träffade i Halmstad för en massa år sen. Han har vuxit upp från att vara en liten pojke till en het karl.

Jag gillade vad jag såg på facebook vill jag lova. Han kommer inte komma undan mig ;)


Har messat lite med Smålänningen också. Han svarar, men kanske inte alls så ofta som jag önskat. Sen fick jag höra (vilket jag iof redan visste) att han har en annan dam på gång också som han messar med samtidigt. Detta gjorde mig sotis trots att det faktiskt var JAG som dissade honom sist... men det ångrar jag!

Jag har blivit som besatt av att jag ska ha honom. Jag har intalat mig själv att den andra tjejen inte har en chans mot mig. Fast när jag sitter här i min bloggvärld inser jag ju att hon ligger flera steg före. Hon bor i Småland vilket väger upp ganska mycket, hon är lik mig, hon är söt och icke svensk...

Hmmm, det kanske lämnar mig tillsammans med min mens om några dagar får man hoppas. Jag är ju en snäll tjej!


15.

Fortfarande kvar på Kos, fortfarande 17 och fortfarande slampa. Jag kom hem till hotellet en kväll och upptäckte att jag var ensam hemma. Det var lagom kul så jag bestämde mig för att gå ut och vara med på festen som våra Holländska hotellgrannar hade vid poolen.

Jag tog av mig skorna och satte mig med fötterna i poolen.

En ganska söt kille kom och pratade med mig och han var där med sin flickvän som jag hälsade på och pratade lite med.

Tillslut gick alla till sitt utom just den där killen och vi bestämde att vi skulle bada på morgonkvisten. Så blev det och vi hånglade snabbt i poolen och han var hård.

Han grabbade mig runt rumpan och lyfte upp mig mot honom (tur att vattnet reducerar en del vikt). Han förde min stringtrosa åt siden och kom in i mig. Det var ungefär det, sen avbröt jag allt och gick hem.

Jag skulle inte räkna detta som ett riktigt ligg. Men jag följer min systers oskrivna regel: "Vaddå hade lite sex? Antingen är den väl inne eller inte?"


Nu är det tack och god natt för Smojo ;)

Puss o kram alla!


-:Over and Out:-

Men oj jag höll på att glömma.. det har hänt så mycket på slutet.
R dök upp igen som från ingenstans! Fick ett "Hej hur är det?" sms. Jag blev chockad och han skrev att de hade haft ett dödsfall i familjen... jade jade, han får kämpa lite om han vill ha dethär igen! Mooaahahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0