Onanist - Javisst ;)

08.11.11 - 23.55

Mitt ex Svinets födelsedag.. ha ha komiskt!

Var inne på ett community och hängde idag där jag fick mail av en kille. Vi kan kalla honom Jocke. Han verkar trevlig, frågade vad jag var ute efter mm. Jag svarade att jag var ute efter att träffa någon att dela saker med, men ingen att ha ett förhållande med. Han var på samma plan.
Vi pratade mycket om att ses, men med tanke på att jag blivit sjuk idag var väl inte det ett alternativ... Vi pratade istället på msn. En sak ledde till en annan och rätt var det var hade vi msn-sex. Det har jag haft många gånger förr och det är himla sexigt! Jag blir så våt av att läsa saker killar vill göra med mig och tanken på att inte veta vem som sitter bakom knapparna gör det hela ännu sexigare. Man kan fantisera ihop det till vem som helst!
Jag hämtade min dildo och han frågade mig om jag hade den i mig... det var som vi synkade varandra, som om han låg bredvid mig och runkade när jag kände vibratorn mot klitoris.
Jag funderar på OM jag ska träffa honom... han verkar vara en bra kille, med samma sexuella fantasi som jag. Inte för mycket och inte för lite. Älskar att slicka... jag behöver någon som kan! De senaste har bara vart phffffffffffff...

Jag har även fått mail idag, helt chockerande av ett gammalt ligg från förr. Han skrev att han letat efter mig, velat träffa mig i flera år och ääntligen hittat mig. Detta gjorde mig glad eftersom Johan har en sjukt rolig humor, en sjukt skön kuk (och stor) och en sjukt snäll personlighet. Jag gillar detta.. att prata med honom!

Nu ringde Skåningen (Nr 13), han tackade för det fina handskrivna brevet jag skickade till honom igår.. Han är verkligen mannen i mitt liv! Ska jag leva med någon så är det honom. Om ingen motbevisar det...

A ville sexa över msn... ha ha ha om han bara visste att jag precis gjort det med någon annan! Han skulle säkert kunna låtsas vara någon annan för att se om jag nappar. Han är så svartsjuk. Men jag har lovt att komma till utlandet och hälsa på.

19.  Bror
Det låter nasty med det namnet. Men faktum är att nr 19 är bror till en av mina dåvarande bästa vänner.
Vi festade mycket tillsammans och hennes bror var i smyg intresserad av mig. Jag var fortfarande kär i Svinet och ville hämnas mer än något annat för att han slet ut mitt hjärta, knycklade ihop det för att slutligen hoppa på det.
Vi skulle därför åka hem till hennes familj som bodde i Dalarna. Där festade vi lite med hennes mamma, moster, far, bror mfl. Det var sjukt mycket familj när man hängde med henne. Men det kan ju också vara roligt.
Det slutade med att jag och Bror hånglade och tillsist åkte tillsammans hem till honom. Vi hade sex och jag trodde inte det var sant när jag upptäckte hur sjukt dålig karlstackarn var. Det var katastrofalt då han hade noll taktkänsla (musiker...) och inte någon som helst koll på kvinnans kropp och funktioner. Jag hade varit med om dålig, men detta var något av en annan värld!
Han var gosig och väldigt snäll och blev otroligt ledsen när jag berättade att jag ännu inte kommit över Svinet och att jag fortfarande hoppades att det skulle bli han och jag igen. Under den här tiden hade jag regelbunden sex med Svinet trots att det var slut.
Jag träffade Bror igen, flera år senare och hamnade i säng igen. Och även denna gång chockade han mig genom att ge mig en orgasm när jag var full! Han hade förbättrat sig något kopiöst och han är värd en fanfaar!

Nu ska jag nog krypa till kojs! Ha det fint alla...

-:Over and Out:-


Åh fick just veta att en av mina bästa vänners - bästa vänner har gått bort tragiskt endast 26 år gammal!
Skänker en tanke till Dig, Din familj och givetvis min älskade Vän som är på andra sidan jordklotet och är ledsen... Älskar dig T! Puss


Kommentarer
Postat av: sara

jag blir helt fascinerad av dej, du har varit men om så mycket! :) helt bästa bloggen jag nån gång läst :D

2008-11-12 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0