I kissed a girl - And I liked it ;)

08.11.08 - 21.45

Ute och svängde igår igen, vi har så otroligt kul jag och kompis!
Inte fullt så mycket alkohol som annars, men det räckte för att jag ska ha blåmärken på min kropp efter olika fall från trappor mm.

Värsta häftiga grejen hände när vi står och dansar på dansgolvet och plötsligt kommer en jättesöt tjej och hånglar upp mig. Jag blir helt tagen, men är inte sen att hångla tillbaka. Hon var blond, het och hade så sköna läppar.
Hon viskade (så gott det går med dj musik på högsta volym): "Du är så jäkla het och om jag inte var hetero skulle jag lägga in värsta stöten på dig". Jag tackade och sa detsamma till henne.
Hade hon vart mer på hade jag följt med henne hem, hon hade extrem sexappeal!
Det gjorde mig även nyfiken på det okända... sex med samma kön. Jag tror jag skulle kunna fullfölja projektet utan konstighet och jag tror det skulle göra mig så kåt. Det som jag tycker verkar värst är ju om hon blir väldigt våt eller liknande, det är så främmande att slicka någon. Det man kan hoppas är ju att man blir minst lika kåt av att hon är kåt.
Men jag är klart öppen för förslag vad det gäller tjejsex. Är nog vått, hett och mjukt.

R skulle komma hit i tordags, det jäkla aset hörde av sig hela kvällen och sa att han jobbade, jobbade och jobbade för att sen inte komma och inte heller höra av sig. Män gör mig så otroligt irriterad ibland. Jag vet ju att han har familj och om det har med dem att göra förstår ju jag det, inte så att jag blir sotis och tror att han är bara min!

Smsade men Lammköttet igen.. han var ute och partade. Men vi hördes inget mer senare under kvällen så det var väl inte aktuellt kan jag tro :)

Igår fick jag sällskap av ingen mindre än ett nyförvärv. En man som jag måste hålla låg profil med... han kallar vi V Han är sjuuukt het, het, het, het, het och het. Vi kom hem till mig i taxi och ramlade in i sängen ganska direkt. Mitt minne sviker mig tyvärr lite här (för att variera...) och det jag kommer ihåg är att vi hånglar galet, han kysser mina bröst och slickar mig. Om det var skönt kan jag tyvärr inte referera till...
Morgonen efter hade vi sex igen (den här gången - MYCKET bättre och mycket mer minnen). Den var stor och otroligt skön. Vi kysstes, hade hård, mjuk och het sex i missionären och skeden. Alltid perfekt dagen efter.
Något som jag kanske borde funderat över är nog hur jag kunde vara så dum att jag bara lät honom komma i mig... tre gånger. Galet! Imorgon är det dags att ta ett "dagen efter" piller :(

17. Greken..
Det säger väl allt? Jo, fortfarande Kos.
Jag hade sett Greken utanför Saloon Tex på bargatan där han jobbade som inkastare. Jag tyckte han var så otroligt het. Varje dag när jag gick förbi flirtade han med mig. Gav mig komplimanger, drinkar och pussar (precis som han troligen gör med alla tjejer). En kväll kände jag att det måste hända något, så jag gick fram till honom och viskade: "Wanna fuck?" han svarade ja och vi bestämde träff efter hans jobb. Jag gick aldrig dit... jag vågade inte. Han verkade mer vild än tam.
Dagen efter gick jag dit igen och Greken frågade varför jag inte kom och jag erkände att jag inte hade vågat. Då skrattade han och sa att han inte var ett dugg farlig.
Den natten slutade med taxiresa långt ut till ingenstans på Kos landsorter, sex med Greken i hans lya som han delade med någon annan och en taxi hem för inga pengar... det var diverse och jag är så glad att det gick så bra som det gjorde. På den grekiska landsbygden finns det inte så många engelsktalande personer och jag var tvungen att vänta på en gubbe på moppe som var den enda som kunde engelska och den enda som kunde ringa taxi.
Nästa år återvände vi till Kos och jag träffade Greken igen, men det hände inget...

Nu ska jag slappa på sofflocket. Ha det bra alla...

-:Over and Out:-

PS till Sara: Tack så mycket!! Så roligt att få veta att folk faktiskt läser den :) Ha det så bra tjejen... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0