Vaniljglass med Kolasås :)

08.12.29 - 23.41

Ljuva sexuella samleve! Kan det bli bättre än att bara ligga?
Var ute i lördags och svirade. Jag och några tjejkompisar gjorde stan osäker med vår heta närvaro!
Efter ett par drinkar och villt flörtande blir man sådär kåt som man bara blir när allt är på topp och man känner sig sjukt bussugen! Det gjorde jag då.. Jag flörtade och hånglade mig runt. Mötte Rockkillen som kysste mig... det var en toppenbörjan på kvällen med tanke på att han gick när jag kom och jag slapp göra bort mig ännu en gång! Han har gjort det senaste fysiska närmandet med andra ord.
Efter ett tag blev jag sådär som man blir när man letar igenom sin mobil efter heta ligg som vet vad de gör och hittade ingen mindre än V. Det var ju ett tag sen vi hade sex sist så jag smsade och frågade om han var ute.
Han svarade ja och ringde sedan upp. Vi befann oss på samma ställe och kvällen var i princip ultimat :)
Vi träffades, tog en cigg, några öl och drog vid stängning hem till min totaltrashade lya.
Han frågade om jag hade glass hemma och det hade jag såklart.
Han hämtade en stor skål glass och kolasåsen från skafferiet och smetade in min nakna kropp. Han slickade upp allt och jag smetade in honom och gjorde samma. Att få glass mellan benen är ganska häftigt, men inte direkt superhäftigt då kyla har en bedövande effekt.. vilket i sin tur ledde till att hans annars så sköna slickningar inte gav mig så mycket..
Men själva grejen var ju het som bara den! Han knullade mig skönt och hårt bakifrån medan han smetade glass på mig.
Att suga en kuk däremot som är dränkt i glass och kolasås var helt klart ballt! Han gillade det också vilket var alldeles förträffligt! Jag sög honom djupt och mjukt och emellan slickade jag mellan pungen och anus. Detta uppskattades och jag har alltid velat gjort det på riktigt, men aldrig vågat. Nu fick jag sån respons att det var grymt! Samtidigt hade jag även ett finger i hans anus och jag har aldrig känt sådan kraft och kåthet hos en karl innan detta.
Han kom i mitt ansikte och efteråt duschade vi tillsammans och bytte sängkläder (!) Sjukt kladdigt blev det...
Dagen efter var vi bakis och yra. Sov till 15.00 typ och sen hade vi det där sexet som jag älskar med V.
Han kysste mig, smekte mig, jag smekte han, jag red honom, han knullade mig, det var hett, vilt och helt galet. Han bet i min hals medan jag höll honom hårt mot mig i missionären. Det skällvde i kroppen av sexualitet när han kysste mina läppar och stönade högt. Vi avslutade med att han ställde sig bredvid sängen och sa: "Åh jag vill att du ska suga, du gör det så sjukt jäkla bra". Jag gjorde det samtidigt som jag masserade "mellangården" igen. Han tog sin hand och visade vart jag skulle trycka och han kom på 2 röda. Så jäkla häftigt!
Lektionerna med A har verkligen gett utdelning. Jag har gått från att vara en "sugsvensson" till värsta proffset i sugteknik :)

Jag bara lääängtar tills vi träffas igen! Men jag saknar fortfarande Olle.. Hur ska någon någonsin kunna fylla tomrummet efter Olle. Och hans underbara, stora kuk.. när ska jag glömma den?
Jag önskar varje dag att han kommer och knullar mig "Olle-Style".

39. "Idolen"
Så tragiskt som det faktiskt är så måste jag berätta att detta är en av de pinsamma människorna som sökt till idol och definitivt inte blivit uttagna..
Vi hittade varandra på internet och han var 4 år yngre än mig och vi hade sex två gånger.. jag hade en jäkla helvete att göra mig av med honom. Jag minns inte mycket för jag har förträngt det! Det blir inget sexigt utlägg om denna inte.. FY!
Jag kände mycket mer för honom då, men nu när jag insett att pojken har problem i form av att inte fatta vinken vill jag inte veta av honom.
Träffades på t-centralen för ett tag sen, sådär 4 år senare och han skulle absolut ha mitt nummer. Jag försökte slingra mig genom att ta hans och säga att jag skulle höra av mig utan att fakiskt göra det.. Men han vann den kampen och hör av sig i tid och otid! Jag har inte svarat en endaste jäkla gång fram till sist.. Det var några dagar sen som jag svarade:
"Eftersom du inte tycks förstå vill jag bara säga att jag inte är intresserad av att träffa dig! Du behöver inte höra av dig mer.." Hoppas verkligen att det gick in den här gången.. Huuu..

Nu natt --> säng
God natt kära vänner därute :)
Kommentera gärna..

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: sara

har varit inne varje dag och hoppats på att su skulle ha skrivit ett nytt inlägg :)

2008-12-30 @ 22:39:52
Postat av: Sanna

Jaa lite dålig uppdatering nu tycker jag med. Du verkar förresten vara en super häftig tjej!

2009-01-06 @ 19:27:31
URL: http://sannasida.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0