Hej då Olle :´(

08.12.21 - 00.19

Jag är besviken och förnedrad.. Eller egentligen inte det sista, men det känns lite så när man förlorar det man hade med någon man gillat.
Förklaringen är som följer: Jag skickade sms till Olle igår (bland andra) och fick inget svar.. Han har inte vart på msn på ett tag så jag tänkte väl att det kanske inte är hela världen och att han kanske är bortrest eller nåt.
Jag hade fel! Han loggade in ikväll igen och jag skrev: "Jag är kåt Olle!", han svarade som sist, men en STOR smiley som var jätteglad! Här kände jag hoppet om sex innan jag reser till familjen över jul. Så jag svarade "Kom hit!!!".
Hoppet dog ungefär där... Svaret blev: "Ha ha e för seg + att jag börjat dejta en tjejså d blir lugnt på den fronten ett tag".
FAN FAN FAN! Detta fick bara inte hända! Inte nog med att jag förlorar ett alldeles utomordentligt ligg, jag förlorar även en karl som jag gillade väldigt mycket OCH framförallt ett gnutta självförtroende... Detta betyder att han vill träffa någon, men inte mig! Vilket jag iof redan hade kunnat räkna ut då vi grundat hela våran kontakt med varandra på sex från ruta ett och INGENTING annat! Men det gör mig ändå lite nere innombords och besviken på att det är meningen med mitt liv att inte vara med underbara Olle..
Något jag faktiskt är förvånad över i hela den här röran är att han väldigt ärligt förklarade saken utan att snirkla in sig i något! Han var helt rak och ärlig! Det var då rakt inte jag när jag dejtade A och svor trohet mot honom. Men jag avvek aldrig från löftet i det verkliga livet, jag höll bara Olle kvar och var lite otillgänglig för ett tag...
MEN JAG ÖNSKAR ATT DET HADE VARIT JAG SOM VAR DEN DÄR DEJTEN!!!

För att gå vidare kan jag berätta om min utekväll igår. Den var lugn och inte alls som annars. Var fortfarande kåt dock efter att inte ha sexat på några veckor då det senast var Olle. Kåthet + Fylla kan bara sluta i en sak för min del.. En jakt som heter duga på någon att klättra naken över min kropp! Jag smsade som sagt Olle, men även Rockkillen (!) och V. Fick inget svar av någon.. och i och med det kändes det rätt segt att bli dissad av Olle ikväll.. Allt byggs upp och jag blir bara kåtare och kåtare..

Men när jag var ute fick jag lite bekräftelse i form av Lammköttet! Det var ett tag sen det och sex med honom igen känns sådär. Det sjuka är att vi tänder så sjukt mycket på varandra och han är så het och han kysser så bra, men han ligger så dåligt.. Den där dragningen vi har mellan varandra gör att jag intresserar mig fast jag inte borde!
Det gör också att när han skickar sms och förklarar att han väntar på mig och vill ligga igen om jag vill så svarar jag att jag vill fast jag inte vet om jag vill.. Jag vill ju ha hans närhet tror jag, hans dragningskraft och DEFINITIVT hans kyssar! Han kysser som en Gud!
Vi skriver sexigt till varandra på msn för tillfället och han är kåt som ett djur, jag är kåt som ett djur och vi är inte på samma ställe.. vilket är oerhört irriterande.

I vilket fall onanerade jag innan jag duschade och kom på 2 röda.. det var skönt att fantisera om Lammköttet igen med dildon i handen. Det var säkert 6 månader sen senast!



38. Fittslicksmannen
Jag skrev om honom i inlägget "Lucia" och jag gör det nu igen.
Fittslicksmannen är en karaktär som förtjänar största beundran av kvinnor i världen och om många träffat honom vet de att detta är något utav det ovanliga!
Jag har aldrig träffat en karl med en sådan otrolig fittslickteknik! Det här är en hyllning till "Guds gåva till kvinnorna", för det är jag beredd att utnämna honom till!!!
Historien börjar med att en tjejkompis introducerade mig för dejtingvärlden på internet. Jag valde mitt smeknamn och satte igång att kolla in karlar i området där jag bodde. Då dök den här underbara mannen upp på min skärm och jag var tvungen att skriva några rader.. Vi fick kontakt och började maila varandra. Vi bytte nummer och smsade galet och tillslut var ett intimt möte på tapeten!
Han skulle komma till mig, vi skulle kolla på film och mysa bara..
Jag gick ner på gatan och möttes av en stor, fin, vältränad kille med en enormt muskulös kropp. Det är inte riktigt det jag gillar egentligen så jag var inte speciellt imponerad av hans massiva muskler och helarakade kropp. Det där med helrakat hade något med bodybuilding att göra..
Han lade sig i min säng och bad mig komma dit och massera honom. När han gjorde det kändes det som jag var med i en sjukt dålig, tysk porrfilm, men jag gjorde det iallafall. Efter ett tag insåg jag hur kass jag var och bad honom massera mig istället..
Han var grym på det och han masserade längre och längre ner på min kropp. Han masserade över rumpan och ner mellan skinkorna. Det rös till i hela min kropp och jag skälvde av kåthet. Hans händer gled ner och smekte min fitta utanpå mina jeans.. det här var så otroligt sexigt!
Han vände mig och kysste mig medan han smekte av mina byxor. Han smekte sin hand över min våta fitta. Han slickade mig och jag skakade i hela kroppen. Det var skönt, men jag kom inte den gången. Jag avbröt det hela genom att rida honom tills han kom. Jag fick hela tiden känslan av att han inte ville ligga och jag tyckte det var extremt konstigt.

Några veckor senare smsade han att han var sugen på att komma och slicka mig. Han sa att han inte ville något annat, utan bara slicka. Jag chockades av hans beteende då jag dittills bara hade träffat egoistiska killar som själva vill ha lika mycket eller mer i samband med sex.
Den här gången kom han upp till min etta och hånglade upp mig direkt innanför dörren. Vi slet i varandra och har bar mig till sängen. Jag slet av honom sin t-shirt och vi kysstes galet. Efter ett hångelmaraton satte han mig på sängkanten och slet av mina jeans för att sedan låta sin tunga slicka min klitoris. Jag bokstavligen skakade igen av kåthet. Han smekte mig och slickade mig så jag kom flera gånger helt okontrollerbart. Jag trodde inte ens att man kunde ha sådär skönt med någon annan än sig själv (knappt så det går).
Efter några orgasm frågade han om jag fått fontänorgasm någon gång. Jag svarade nej, trots att jag fått det när jag vart ensam. Han frågade också om jag ville få en. Men det okända känns ju så jobbigt när man inte känner personen i fråga.. Det som var helt underbart med den här situationen var att han berättade för mig att det var det bästa han visste, att en tjejs orgasm rann nerför hans haka eller fingrar. Han berättade också om känslan, att det känns som man kissar på sig och att det ser ut så också men inte är kiss. Och att han kunde framkalla detta. Han lät mig vara helt avgörande om jag ville fortsätte eller inte. Det här gjorde mig nyfiken och jag sa att jag ville att han skulle försöka. Han gled in i mig med två fingrar som stimulerade innuti mot slidväggen som är frammåt. Undertiden slickade han mig lika sköönt som innan. Och mycket riktigt så kändes det som jag skulle kissa på mig. Han förklarade att jag skulle slappna av och låta det komma. Jag skulle ha i minnet att det inte är kiss. Han frågade om jag ville gå på toaletten och kissa så jag kunde försäkra mig om att det inte var det som kom. Jag gjorde faktiskt det. Men det kändes ändå lika och jag slappnade av.. Orgasmerna var så kraftiga att det var helt otroligt, men någon fontänorgasm blev det inte.. Jag kunde inte förmå mig att slappna av så mycket, tyvärr.
Jag tappade min mobiltelefon efter detta och i och med det så hade jag inte längre hans nummer och tro mig, jag har letat som en galning på eniro och allt sånt, men ingen Fittslickarman... Ledsamt! Hade inte bangat på lite slick..

Nu ska det sovas om man ska orka med morgondagen :)
God natt alla bloggläsare!

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0