LUCIA!

08.12.13 - 14.34

Lucia och inga tända ljus i håret... men party blir det :)
Fick sms av Tjejen med trekanten idag. Hon och Polismannen ska ut på stammisstället så hon skrev att det vore väldigt roligt om jag kom dit! Man kan ju alltid hoppas att de andra vill dit.

Annars var det en väldigt lugn kväll igår med idolfinal och filmis med en av mina kära vänner. Kunde inte riktigt bestämma om jag ville att Alice eller Kevin skulle vinna för jag gillar dem båda väldigt mycket. Hade kanske tyckt att Alice skulle vinna för jag tror Kevin har större chans att gå vidare och bli popidol i vilket fall. Men nu får vi hoppas att Alice har samma chans!

Sexlusten har legat på hyllan då hjärnan varit upptagen med varma känslor för Olle. Men idag känns det inte alls lika intressant med Olle. Det är ju rätt typiskt, för jag antar att han snart hör av sig igen och allt väcks åter.
Det är så typiskt karlar att hålla känslorna kvar sålänge det bara går.
Men som sagt så är det partykväll ikväll med allt det bjuds på. Kanske någon het karl, eller kanske lite V?
Rockkillen har jag helt och hållet lagt på hyllan. Det var bara ett uppdrag som skulle slås i verket och det har man ju fixat!
Just därför kommer jag säkert träffa honom ikväll och han kommer vara på som bara den. Men men tyvärr så var han inget beroendeframkallande ligg.

Något jag däremot är sjukt sugen på är lite gammalt hederligt oralsex. Jag skulle så gärna träffa Fittslicksmannen ännu en gång.Fittslickarmannen har jag ännu inte skrivit om, men ingen karl har någonsin i hela mitt 26 år långa liv gett mig sådana extrema orgasmer av att bara ha sin tunga mot min klitoris. Lite därför jag skulle vilja prova en tjej, för att se om de som vet hur det ska göras kan göra det lika bra eller bättre än han. Jag var i sjunde himlen den kvällen.

En liten Lussekuk bakad förra Lucia. En privat bild ;)


36. Osöt
En sen fredagkväll i småstaden. Jag och min kompis åkte runt i hennes bil och kollade in allt som hände i den lilla staden. Det var just den här helgen en innebandy turnering i stan som gjorde att hotell, vandrarhem och regemente var smockat med karlar från hela Sverige i alla möjliga åldrar.
Vi åkte runt och skämtade om att vi skulle köra svarttaxi. Och mitt i allt skojande ser vi två killar irra runt och leta taxi på heelt fel ställe i stan. Vi stannade vår bil och frågade om vi skulle skjutsa dem (utan betalning, så det räknas inte som svarttaxi). De svarade ja och att de skulle till Scandic Hotell.
Vi skjutsade hem dem och den blonda killen frågade efter mitt nummer för han tyckte att jag var så söt. Jag gav honom numret och vi åkte vidare. Vi skojade och sa att om jag var söt, var han osöt (därav smeknamnet). Han var inte osöt men heller inte speciellt snygg enligt mitt tycke.
Jag fick sms dagen efter på morgonen där han skrev att hans lag skulle spela, vilken tid och vart så vi kunde komma och titta, Eftersom vi inte hade något för oss åkte vi och kikade på matchen- som de förlorade.
Och sen skrev vi massa sms om kvällens utgång.
På natten efter krogen möttes vi upp och hånglade massor tills jag av förvåning upptäcker att karln har en ring på vänstra ringfingret. Han var förlovad...
Efter det drog vi till hans hotell där vi drack champange och han masserade mig. Vi hade sex och jag ringde efteråt till min kompis som också träffat någon stjärna på ett annat hotell. Jag låg och pratade med henne samtidigt som jag drack champange och hade honom sittande gränsle på min rumpa och masserade mig.
Historien tar inte slut här... Vi hade kontakt i form av att han ringde ibland och jag oftast dissade honom. En kväll något år senare åkte jag till Stockholm (som han kom ifrån) och festade med lite vänner. Vi hade ingenstans att bo då vi tänkt åka hem på natten, men Osöt envisades om att vi kunde sova hos honom. Hans tjej var inte hemma och det såg väl helt ok ut tyckte vi.
Vi hade sex i deras gemensamma säng (vilket jag även den här gången inte är stolt över. Men fortfarande anser att det mer är hans problem än mitt). Vi stannade uppe till 8 på morgonen och sen kl 10.00 fick han någon slags panik över att hans tjejs föräldrar skulle komma och vi fick åka. AS tänkte jag då vill jag lova.
Efter detta hörde han av sig ännu mer och nu började jag prata klarspråk i form av att jag inte vill träffa honom eller höra från honom ever again. Det kunde han inte riktigt ta in, så jag fick lov att byta nummer eftersom han vid den här tidpunkten börjat trakassera mig istället.
Läskig typ det där!

Nu ska jag vila lite inför den stundande kvällen :)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0