Kåt!

08.12.07 - 23.56

HJÄLP!
Jag har tappat bort min mens..

Om det skulle vara så som jag hoppas att det inte är har jag 3 härliga karlar att välja mellan.

Härligt om det skulle faderskapsutredas.. "Hej, ni två har också haft sex med henne i November? Trevligt".. eller?


Höjden av otur... Varför drabbar det mig?
Sist jag hade sex var med Rockkillen... jag är K Å T som ett djur!!!
Skrev ju sist att jag messat Olle och svar uteblev... i fredagskväll chockade han mig med ett litet sms. Där stod det kortfattat att han vart utomlands och just kommit hem. Där var även frågan: "Hemma imorgon?". Eftersom jag skulle jobba helg kunde jag ju inte träffa honom i lördags.. skulle ju även träffa lite vänner så kvällen gick ju också fetbort.
Men så imorse skrev han på msn igen och frågade om vi skulle snuska. Tre dagar i rad... ME LIKE!
Vi bestämde att nu på kvällen var ypperligt... MEN MEN MEN det är här oturen kommer in... Hans bil ville inte starta, hans kompis och han mekade med den i över en timme och ändå - INGENTING!
Han skrev under allt mekande att han nästan hade stånd av tanken på att vi skulle ligga.. Jag var ju SÅ redo! Nyrakad, luktade mumma och var redan våt när han skrev det. Efter ett tag fick jag smset att det var kört... BUHUUUU! Man kan ju tycka att vi som faktiskt bor rätt nära varandra kunde åka kommunalt, men det är inte riktigt våran grej!
Vi pratade senare på msn.. Han skrev bla: 


Olle säger:

första jag hade gjort när jag kom in hade varit att klä av dig

Olle säger:

klämt dina bröst

Olle säger:

och smekt med fingrarna i dig

Olle säger:

knullat dig bakifrån mot väggen


SOM jag ville ligga ikväll!!
Msn konversationen slutade med att han skulle runka och sa åt mig att ta fram min "lekkompis" och onanera så ska vi höras i veckan. Jag kan inte få nog av Olle!!! Jag vill bara ha ha och ha!



En annan sak som slagit mig är att jag inte har en aning om vad som ska göra min blogg intressant när alla dessa siffror tar slut... men å andra sidan kommer det då bara plötsligt dyka upp nya nymmer slumpmässigt... det kanske också är kul!?


Smålänningen
är bara för söt! Jag ÖNSKAR att jag kunde bli förälskad i honom, att det kunde bli vi, men det får tiden utvisa..


Muntrade upp A lite idag med msn-snusk. Jag är så nasty att jag körde honom och Olle samtidigt :S

Men det är ju enklast om man skulle råka skriva till fel.. då är det ju inom samma ämne :D


32. Johan

Vi hade vart ute mycket. Mest bara för att festa som vänner! Dvs inget hysteriskt raggande och det var månader sen jag hade sex sist.

På stammisstället hängde även ett killgäng där en av dessa killar vart ute efter mig ett tag. Så fort han blev lite för full försökte han få till det med mig och jag flörtade lite tillbaka mest för uppmärksamhetens skull.

Den här kvällen hängde vi rätt mycket med dem och det var verkligen skitkul och det flörtades hej villt.

Efter ett tag kom hans kompis Johan fram och frågade om jag skulle med på efterfest. Jag trodde alla skulle dit så jag hämtade mina grejjer och hängde på. Det visade sig att det bara var han och jag.

Vi började hångla och slängde oss i hans säng medan kläder bokstavligt talat flög runt i rummet.

Mitt i all galen sex hör vi hur det kommer in folk i lägenheten och jag frågar Johan om han kan låsa dörren. Jag ville verkligen inte att den intresserade killen skulle veta att jag knullar hans bästa polare..

Men dörren gick inte att låsa och in kommer han klampandes. Han frågar Johan vem han har under täcket.. jag säger ingenting och håller täcket över mitt huvud så hårt jag kan när han försöker ta bort det...

Efter ett tag gick han ut, jag och Johan knullade klart och efter det fick Johan hämta mina saker i hallen så jag kunde smita ut utan att någon såg mig.. Oh My God vilket äventyr detta var! Men vi hördes aldrig jag och Johan och ingen av oss hade nog något intresse i det heller.

Efter några helger mötte jag min beundrare som var sur och tyckte att det var illa att jag knullade Johan. Jag har spelat oskyldig sen den dagen och kommer fortsätta på det spåret i resten av mitt liv!


Nu är det definitivt sängen som hägrar...


-:Over and Out:-






Rolig Historia Som Påminner Mig Om Ett Biobesök (Hittat på annan Blogg)


Jag hade precis satt mig ner på den offentliga  toaletten när jag
hörde en röst från toaletten bredvid som sa:
   - Hej hur mår  du? 

Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar
 när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för
Jag svarade:
   - Jo då, jag mår väl bra.. 

Och mannen svarade:
   - Vad gör  du för någonting då?
Vad var det för dum fråga tänkte jag, men svarade:
   - Jo jag är ute och åker med bilen lite.   

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt   

så att jag kan gå därifrån när jag hör att mannen i båset bredvid ställer en ny fråga: 
   - Kan jag komma över till dig sen?   

Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga. Men hövlig som jag är så
svarar jag ändå:
  

    - Nej det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog
    inte så bra idag  

Då hör jag mannen bredvid irriterat  säga:  

   - Du, kan jag ringa upp dig senare?  Det är någon idiot i toabåset
       bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0