Ett Senario.

09.09.08 / 09 - 00.50

                                  

MIN SEXLUST ÄR TILLBAKA!

Jag är kåt som en kåtkanon! Och jag ser fram emot ett sexuellt möte.. Snart. Inget är bestämt ännu. Jag suger på den karamellen. Jag vet en. Men det krävs lite finess och fantasi för att det ska bli möjligt. Eller kanske bara tillfällighet och smidighet.

Jag onanerade igår. Första gången på väldigt länge. Det var helt otroligt och jag har kommit på att onani inte får missbrukas. Jag har missbrukat. Eller jag är en dildo-missbrukare i ärlighetens namn.
När jag onanerar sådär mycket som jag gör ibland blir jag mindre känslig. För varje gång jag onanerat höjer jag ett snäpp på vibratorn. Sen.. efter några dagar räcker det inte att börja på det svagaste läget. Förstår Ni vad detta gör med mina "älskare"? Jag har som bekant ganska svårt att komma. Och efter onanimarathon a la Smojo är det ju i princip omöjligt. Karlarna försöker och försöker, medan jag längtar och längtar efter en redig orgasm. En sån som kryper från tårna och störtar upp i hjärnan. Åh jag ryser bara av att tänka mig känslan.

Ett senario:

Du kommer hem till mig. Tiden är oviktig. Äntligen får vi ses. Det har legat och grott under ytan ganska länge och min kropp har längtat efter just det tillfället.
Eftersom vi aldrig setts innan är det pirrigt och jag skakar av nervositet när du knackar på dörren. En annan del av mig fuktas av tanken på din nakna kropp tyngandes över min varma kropp.

Väl inne finns ingen tid att förlora. Antingen är det avbrott eller så är det vi. I min dröm kliver du fram till mig. Vi ser varandra i ögonen i några sekunder innan vi kysser varandra hysteriskt.

Första gången behöver man inte kämpa så mycket. Första gången ska kropparna lära känna varandra. Någon finess behövs inte. Här kan det få vara pang på.
Jag vill att du hånglar upp mig. Ger mig det jag rånat efter. Till svar greppar jag din nacke och kysser tillbaka. Innan vi ens hinner tänka ser jag oss vid sängen. Slitande i varandras kläder. Du får gärna trycka ner mig i sängen medan du kysser mig, min hals och mina bröst. Oralt är ingen nödvändighet första gången.

Jag vill se din hårda kuk framför mig. Jag vill känna den glida ner över klitoris och sedan in i mig. Knulla mig. Gör det bara. Precis så som du vill. Jag vill. Och om jag vill ha det annorlunda skulle du få veta det. Efter missionären vill jag att du knullar mig bakifrån. Jag vill känna din hårda kuk stöta djupt och hårt i mig. Jag blir våt nu.. av bara tanken. En snabbis. Det är oftast en mycket bra början. Det har jag lärt mig.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: P

Yeah baby - yeah!!



Mmm... welcome back S! ;)

2009-09-09 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0