Telefonsex.

09.09.10 / 11 - 00.04


Jag är väldigt trött. Väldigt kåt. Men måste bara berätta för Er om hur fantastiskt telfonsex kan vara.

Har pratat med en kille ett tag. Bara på msn. Sett en fin bild. Längtat och undrat. Igår pratade vi på msn igen. Det var inte lika rumsrent som annars (även om man nog inte kan kalla våra "vanliga" samtal rumsrena). Vi pratade massa snusk och det triggade enormt.
När det var dags för sängen bestämde vi att vi skulle prova på telefonsex. Min erfarenhet av det är typ noll. Jag kanske har haft det tre gånger innan. En lyckad och resten avslutade pga dåligt prat och massa fnitter. Jag varnade honom om detta. Men han var ändå villig att prova. TACK för det. För det var fantastiskt.

Bara tanken på att han låg i en säng. På en annan plats och smekte sin hårda kuk gjorde mig pirrig i hela kroppen. Och hans fantastiska sätt att få orden att smeka mig gjorde mig våt. Våt som bara den faktiskt. Och när han bad mig smaka på mig själv trodde jag att jag skulle explodera. Tanken på att det var hans fingrar, eller kanske hans mun som smakade.. Mums. Det var helt klart magiskt.

Vi kom. Samtidigt. Och jag hörde honom komma. Jag skakade i kroppen och var alldeles matt i fingrarna. Inte för att jag onanerade galet, utan av sexuell utmattning. Jag ser fram emot och hoppas på ett framtida möte med denna fullständiga främling. Att inte veta vem han är gör det hela lite lite bättre. Så sexigt.

Vill bara dela med mig.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Den skulle man vilja smaka på, pussyn alltså

2009-09-11 @ 14:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0