Nuså.

09.09.03 - 23.25

Så. Nu har jag grubblat färdigt. Saker har löst sig med en rasslande fart. Börjar nästan tro att det finns något övernaturligt som hjälper till en smula på vägen. Det jag helst velat har skett. Det går bra nu. Vilket flyt. MEN "peppar peppar ta i trä". Det har vart en hård väg hit och en massa prov har jag utsatts för. Mycket lidande, men överlevt det för att komma hit. Ännu är det inte 100% i land, men en bra jävla bit på vägen.

Blev bjuden på en sexdejt idag. Det var R som var så sugen så. Jag berättade för honom hur läget var och att jag inte alls var på humör för sänghalmsrullning. Han förstod. Frågade om han kunde få komma över och runka för mig. Det var ett fint försök. Men jag avböjde vänligt men bestämt. Sa att jag skulle höra va mig när det kändes bättre och leka loss lite igen. Jag saknar honom faktiskt en hel del.

Bara för att jag sa nej. Känner jag mig sådär kuksugen igen. Sugen så det pirrar i kroppen. Tänker på att ha en kuk i munnen. Skulle smaka bra. Men nu är fel tid. Bättre tider kommer och då kommer jag vara kåtare än på länge. Då jäklar ska det liggas. Jag vill ha det vått, mjukt, hårt och sexigt på samma gång. Kommer bli MUMS!

Nu är det natt gott folk. Jag tar mig närmare mitt riktiga jag, steg för steg.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Jag är kåtare än vanligt. När ses vi på MSN?

2009-09-04 @ 16:47:02
Postat av: P

Mycket riktigt. För den oinitierade berättade du ingenting - ens när du grubblat färdigt. Fast det LÅTER bättre, och jag är glad att du har flyt! Låt det gärna smitta av sig till andra. Och se för GUDS SKULL till att börja ligga nån j-a gång då. Då vet du ju säkert att du är ditt riktiga jag igen... på riktigt!



(Fast vi gillar dig alldeles oavsett såklart. Riktig eller på låtsas - du intresserar! ;)



2009-09-04 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0