Sexlös..

09.05.06 - 23.43

Och till min (och förhoppningsvis) Er besvikelse kom inte R hit idag. Det var ett litet barn som blivit sjuk. Jag blir lite misstänksam över det dock. Inte för att det spelar någon som helst roll, men jag har hört den förr om vi säger så.

Hade verkligen behövt ligga naken i min säng när han smyger in. Tar vägen genom fotändan, under täcket och direkt till min våta fitta. Känna hur han ömt särar mina blygdläppar för att komma åt med sin sköna tunga. Känna hur ett finger smeker mig samtidigt. Hur ett finger glider in i det våta och hur hans andra hand smeker min kind för att sedan ömt kittla mina läppar och tillsist låta mig suga det ömt och mjukt. Känna hand kyssar leta sig uppåt över magen mot mina styva bröstvårtor. Naffsa lite lätt i dem varvat med att suga mina bröst. Känna hans tyngd ligga över mig medan han kysser mig så jag får smaka på mina safter. Känna hans läppar kyssa min hals samtidigt som jag känner hans hårda kuk snudda vid min fitta. Känna hans härliga kuk innanför mina läppar, med min tunga masserandes längs ollonet. Se honom i ögonen när jag tar hans kuk så långt in att den blir alldeles våt av mitt saliv. Se på när han trär på kondomen medan jag smeker mig själv. Att sen få känna hans hårda kuk glida in i mig och knulla mig. Vara med när han vänder mig och tar mig hårt bakifrån medan han suger på sitt finger för att föra in det i rumpan. Att bli knullad samtidigt som hans finger är där bak ger mig rysningar i kroppen..



Kanske drömmer jag också om någon annan. Någon som gjorde min kväll. Någon jag pratade med innan på msn. En bloggkille med ett fantastiskt mysterium bakom sin bloggsida. Han gör mig nyfiken..



Just nu ska jag, ensam som jag är ta och sova lite. Det har vart en hård vecka och ännu är den inte över. Jag är imponerad över mig själv att jag ändå uppdaterat såpass som jag faktiskt har här på bloggen.
Olle är online på msn.. jag är ensam, är han?`
God natt alla.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

Kan verkligen känna frustrationen. :)

Kramar!

2009-05-07 @ 10:12:05
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Me

Åh vad kåt jag blir när jag läser. Jag skulle jättegärna smyga upp under ditt täcke och sära på benen och ge dej så mycket tunga och kuk du vill ha.

Msn snart ??

2009-05-07 @ 16:14:49
Postat av: Smojo

INTI - Härligt att du förstår ;)



Me - Villiga män är härligt ;) Msn sent på kvällar/nätter mest..

2009-05-07 @ 20:40:08
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Me

Msn lördag natt kanske?

2009-05-08 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0