Resa..

09.05.21 - 19.38



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Och så faller jag lite till..
Din fantastiska dialekt och ditt sätt att kalla mig sötnos gör att jag smälter.
Vi kommer inte ses på ett tag. Och det känns trist!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I helgen kommer bloggen ligga orörd. Jag ska på resa. Till ett annat land och hälsa på A. Detta på både gott och ont. Jag har saknat honom jättemycket. Men tajmingen kunde inte vara sämre.
Jag håller på att faller för mr S. Totalt, galet, fel blir det när mina och A's möten innefattar sex och jag känner mig otrogen för att jag vill sexa.
Men jag säger som jag alltid säger till mina kära monogama vänner: Sålänge mitt hjärta ej lovat trohet har jag inget att ha dåligt samvete för. S har ju inte ens lyckats ro en dejt i hamn på 3 veckor, så jag kan gott sexa lite om det så är sista gången.

Kåt är jag som bara den. Så sex i helgen är nog oundvikligt. Det var ett tag sen nu och om jag inte minns fel var det Olle senast och Ni som läser vet ju att det var ett tag sen.
Fy på sig!

Jag har lite oroskänslor ang trekanten. Jag vet att Rockkillen är sjukt på, men börjar tvivla på karl nr 1. Jag messade R igår med ett enkelt: "Hejsan, hur är det med dig?". Jag är ännu utan svar.. FAN om inte dethär blir av!
Jag trodde att R var den sista att banga! Rockkillen har verkligen överträffat sig själv i mina ögon.

Nu ska jag göra någon nytta i form av mat. Ha det gott sålänge.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Fuckaliciouz

Hej! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för förseningen av tävlingen, men vi har haft lite problem och har inte mått så vidare så vi har inte tänkt på det så mycket. Men den kommer upp ikväll eller imorgon garanterat. Tack för tålamodet iaf!

2009-05-21 @ 19:47:51
URL: http://fuckaliciouz.blogspot.com
Postat av: INTI

Ta för dig bara bruden! :)

Kram

2009-05-21 @ 22:20:06
URL: http://sexochsingel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0