Fantastiskt

09.05.13 / 14 - 01.24

Jag sitter där och väntar. Nervös men samtidigt väldigt nyfiken.
Ditt namn klingar i mitt huvud. Och tanken på att jag hittills kommit så nära att jag vet det får mig att le.
Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på dig. Dina ord är som sammet mot min kind.
Jag drunknar i de korta men fantastiska texterna du trollbinder mig med. Och du vet det.

Jag drömmer fortfarande om dig. Om din kropp mot min. Dina andetag i min nacke. Dina läppar mot mina, förenade i en fantastisk kyss. Där allt känns så rätt.
Mina händer smekandes på din rygg och upp över nacken. Kan fantisera om att kyssa din hals.

Dina händer omsluter mina bröst. Jag stönar till av välbehag. Jag vill känna dina händer smeka min våta fitta. Och jag vill känna din hårda kuk mot min handflata och mina fingrar.
Jag vill känna din tunga mot min klitoris och dina vackra fingrar i mig. Jag vill känna din kuk innanför mina läppar långt in i min mun.
Sen vill jag känna den i mig. Djupt, mjukt, hårt, sakta och snabbt.
Tillsist vill jag känna den jumna satsen i min mun. Känna den rinna ner i halsen när jag sväljer härligheten!



-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

Wow! Underbart! :)

2009-05-14 @ 08:27:00
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

INTI - ja visst är det ;)

2009-05-14 @ 14:48:04
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: samborombom

mums, precis vad som behövs så här på morgonkvisten för att kvickna till och bli sugen. På livet i allmänhet och det där i synnerhet.

2009-05-15 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0