Älskarinnan..

09.05.11 - 13.57

I fredags pratade jag på msn med en av mina älskare. För tillfället skulle man väl kunna säga att jag har 2 älskare. Det är R och Sundsvall. Älskare för att de har sambo båda två. En kk (som jag antagligen inte har kvar) och det skulle isåfall vara Olle. Ett och annat fylleknull som V och Sötnosen. Men sen är det nog inget mer..




Det var Sundsvall jag pratade med i fredags. Han var hemma och sambon var i sin hemstad. Han var sugen som bara den. Jag hade ingen möjlighet att komma (då även jag var bortrest). Han var redo att betala en taxi på 1000/enkel resa för att få dit mig. Han var KÅT! Jag har funderat mkt på om han har sex med någon annan än mig och sin sambo. Men med tanke på hur kåt han var då vore det konstigt om det fanns en tredje. Vi pratade massa sex och han kom fram till att han vill fylla mig i 3 hål. Jag trodde han skojjade så jag skojjade med om att jag redan hade en dildo, honom och behövde bara en till... Jomenvisst. Det slutade med att han skickade en länk till en sida och bad mig välja en valfri dildo.
Jag gjorde det. Han säger att den är betald och klar. Så vi får se om den dyker upp i veckan..

Nu ska jag göra nytta. Puss o Kram alla!
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0