Long Time No See..

09.05.30 - 23.41



Idag hände det som inte hänt på väääldigt länge. Olle skrev till mig på msn. Och det kändes.. ingenting i hjärtat med som fasen mellan benen. Han är fortfarande någon jag gärna har mellan mina ben, men känslorna har svalnat.
Jag har innan hoppat upp och ner och spänt tryckt upp det blinkande lilla fönstret. Men idag kändes det bara "jahapp, undra vad han har på hjärtat nu en lördag eftermiddag". Iof visste jag såklart vad han hade på hjärtat, men det var inget galopperande hjärta i halsgropen denhär gången.
Han var sugen på att träffa mig. Frågade om han skulle komma förbi en snabbis halv åtta, men var tvungen att dra vid åtta. Kände mig lagom hot efter en hel dag på jobbet så jag sa att det nog skulle bli lite tight med tiden. Han höll med och medgav att det nog gjorde honom ännu sugnare. Så han frågade om jag var kåt. Ärlig som jag då kände för att vara svarade jag:  "har inte hunnit reflektera över det, men kan ju alltid bli..". Han frågade om han skulle komma förbi, men eftersom jag inte var direkt nytrimmad för en snabbis skrev jag att jag inte skulle hinna eftersom jag var påväg in i duschen. Så JAG avböjde det hela. Han skulle höra av sig imorgon sa han, men det visar sig hur det blir med det.

Men efter detta tänkte jag efter och kände kåtheten krypa sig på. Så jag tog tag i saken och skrev till R som jag kände mer för att slösa mina köttliga lustar på. Skrev att jag var sugen. Han skrev att han skulle kolla läget. Det tog ett tag så jag passade på att onanera lite (och den värsta kåtheten lade sig). Efter ett tag hörde han av sig och sa att det inte skulle gå för han kunde inte få barnvakt. Lika så bra kanske.

Jag har blivit lite anti sex på slutet. Helt galet för att vara mig. Men jag har haft inneboende här i en månad ca och det ges inga perfekta tillfällen för lite kravlöst sex. Vilket iof är sjukt trist. Men men. From måndag bor jag själv igen och då kan det porras loss lite. Men det kan också bero på S. Vi har ju ännu inte träffats nyktra, men det känns otroligt bra. Trots att han nu är bortrest och jag inte hör så mycket av honom.. tyvärr. Men så är det när man är i olika land ibland. Fick iallafall otroligt söta sms igår och jag ser fram emot att träffa honom.

Nu är det nog dax för sängen. Hoppas ni haft en underbar lördag!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

lördagen har vart sådär. Nu ligger jag här med världens stå kuk

2009-05-31 @ 00:29:52
Postat av: Me

hoppa in på msn

2009-05-31 @ 00:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0