20 fräcka frågor..

09.05.28 - 20.33



Surfade runt och hittade en kul frågeställning på Lady Shielas sida. Jag var fräck och stal den ;) men jag tror hekt klart att det är ok med henne :D
Så här kommer mina svar:

20 frågor om bara sex:

1. Hur gammal var du när du blev av med oskulden? - Det var sommarlovet mellan 8an och 9an så det gör mig väl 14 år.
2.
Vart är den bästa platsen du haft sex på? - Det finns många, men jag får vara tråkig och svara sängen..
3. Har det hänt något roligt när du haft sex, berätta? - Haha, ja när karln började blöda näsblod mitt i en fittslickarsession.
4. Vilken ställning gillar du mest? - Det skulle vara bakifrån det, hederlig gammal "Doggystyle".
5. Har du haft trekant någon gång? -  Nej, inte ännu..
6. Har du haft sex med någon av samma kön? - Nej, det är inget för mig..
7. Hur många har du haft sex med? - Oj, jag har en ganska exakt lista med något frågetecken.. men 56-57 st..
8. Hur ser den snyggaste killen du haft sex med? - Han är ca 180, ingen gymbiff utan mer fotbollssund, fantastisk och stor kuk, kläder som t-shirt, jeans, sneakers och en snygg kofta till det.. Han heter Olle ;)
9. Har du tänkt på någon annan person när du haft sex? - Många gånger. Med A har jag ofta tänk på Olle.
10. Om du fick välja att ha sex med en kändis, vem skulle det vara? - Det skulle bli Johnny Depp utan tvekan.
11. Har dina föräldrar hört/sett när du haft sex? - Japp, både mor och far har sett ett liveframträdande a la "doggystyle" utan någons vilja.
12. Har du haft sex när andra varit inne i samma rum? - Ja, kära gamla tonår! Härliga tider..
13. När du tycker någon är dålig i sängen, vad gör du då? -  Visar hur jag vill ha det, avbryter allt eller genomlider helvetet och ser till att han kommer fort så jag slipper plågas.
14. Skulle du kunna ha sex med någon full person? - Haha ja, det är ju rätt ofta det blir så.. 
15. Har du haft sex med någon på fyllan? - Japp
16. Har du haft sex med någon du ångrar? - Ja, men det var ju från början mot min vilja.. Annars Nej, inte ångrar jag sex, men kan tycka i efterhand att det var jäkligt onödigt!
17. Hur gammal är den äldsta du haft sex med? - 14 år äldre än mig. Jag var då 22 år.
18. Vem hade du sex med senast? - A.
19. Är du sugen på att ha sex just nu? - Ja, mycket! Olle loggade just in på msn och det gjorde min kropp mer sugen..
20. Tycker du det är viktigt att bli av med oskulden med någon speciell? - Jag tycker inte att man ska göra det bara för att, men jag tycker att det är upp till var och en. Första sexet är oftast det värsta sexet..

Porriga frågor:

21. När hade du sex senast? - I Lördags..
22.
Vem är den bästa du har haft sex med? - Exet helt klart!
23. Vem är den sämsta du har haft sex med? - Det finns ju endel "one night stands" på min långa lista och det är garanterat någon av dem. Men A är ruggigt dålig pga att han bara tänker på sig själv. AVTÄNDANDE!
24. Har du haft sex med någon kompis? - Ja, två manliga vänner, jag och en kompis lekte loss en gång..
25. Ångrat någon av dom? - Samma svar som på fråga 16.
26. Var du kär i alla? - Nej absolut inte, väldigt få av dem har haft en del av mitt hjärta.
27. Är/har du varit en player? - Mmmm, jag är nog ganska "playig", men även rätt ärlig ibland så svaret blir Ibland - ibland inte.

Har du haft sex i:

Ett badkar/dusch? - Ja 
På ett tak? - Ja
En toalett? - Ja
I en skog? - Ja
I en säng? - Ja
I en husvagn? - Ja 
I en bil? - Ja
Hur många seriösa förhållande har du haft? - 3 som jag värderar högt eller som varit sjukt långa. Annars en massa småsnuttar som dock vart seriösa men korta..
När kramade du någon senaste? - Idag
Saknar du någon speciell nu? - Ja, jag saknar...
Har du svårt att bli kär? - Ja, jag blir lätt förälskad men sällan kär..
När kysste du någon senast? - I söndags..
Ångrar du det? - Att jag kysste A? Nej.. Men det var som sagt onödigt..
Är du singel? - JA
När fick du en komplimang senast? - För ca 2 timmar sen. 
Har du träffat någon internetperson? - Japp, ganska många gånger nu.
Vem vill du ha sex med? - Nu? Olle och R

Kommentarer
Postat av: M

Som hon in sin tur tog från mig. Kul att se svaren.:)

2009-05-30 @ 14:22:31
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: samborombom

Sånt här är alltid lika kul, statistik KAN vara upphetsande!

2009-05-30 @ 19:58:48
Postat av: Sheila

Haha, ja jag stal den från M. ;) Men som hon sa, kul att se svaren och självklart är det okej. :)

2009-06-01 @ 18:42:03
URL: http://myladysheila.blogspot.com/
Postat av: sara

shit, är det beckham på bilden? ;o

2009-06-08 @ 23:18:30
Postat av: Smojo

M - Haha trevligt :)



Samborombom - Skönt att du gillar det ;)



Sheila - Skönt, hade vart illa annars ;)



Sara - Ja, enligt källor ska det där vara självaste David Beckham ;)

2009-06-08 @ 23:47:01
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0