Bröst!

09.05.25 / 26 - 00.18




~~~~~~~~~~~~~~~~

Giv mig lite röster för mina icke silikonbröst på
Fuckalicius sida ;)
Jag är då bild nr 5!

~~~~~~~~~~~~~~~~


Helgen har vart sjukt galen. Jag åkte till ett annat land. I hopp om att få en trevlig och händelserik helg. Det planerade tydligen inte den jag hälsade på..
Jag har tittat på tv. Kollat på film. Suckat samtidigt som A spelat tv-spel eller läst.
Ok lite knulla blev det. Det var som vanligt taffligt, kasst och but boring.
NÄR ska den karln lära sig att ge så får man?
Jag ska suga. Jag ska rida. Jag ska ta initiativ. Jag ska avguda hans kuk. Men när det kommer till mig? Nä, då ska jag vara glad att jag får kuk. Alla män därute - Ni får så mycket mer av att ge lite extra!

Jag blir tänd på att ge om jag själv får. Att ha en aktiv karl vid min sida gör att jag blir mycket mer aktiv själv. Jag vill bestiga, övervinna och leva ut min sexualitet. Inte ha sex enbart på någon annans villkor.

Nä nu ska jag återhämta mig och återkomma när bitterheten lämnat min kropp.
Sov gott alla glada och söta.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Jag kan ge dej ordentligt, med inlevelse och känsla slickar jag och knullar.

2009-05-26 @ 21:26:44
Postat av: INTI

Du fick min röst. :)

2009-05-27 @ 17:17:43
URL: http://sexochsingel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0