Fantastiskt!

09.03.29 - 17.48

Tillbaka från flera dagars hemska frånvaro. Det har vart allt ifrån kurs till utgång. Nu är jag iallafall på hemmaplan igen. Känns fantastiskt att få vara hemma i Stockholm och skriva i lilla bloggen :) Jag är också fantastiskt lättad över att få sova i min egna säng inatt. Skulle egentligen gjort det igår, men lördag förde med sig en fantastisk bortamatch! För Er som inte märkt det är jag på strååålande humör idag trots väder och bakfylla.

Var ute igår med andra ord. Det var helt fantastiskt kul (!) vi gled förbi kön, vi drack en massa gott och dansade benen trötta! Stället stängde rätt tidigt så jag en kompis och en kille från Hudiksvall skulle vidare. Det vi inte tänkte på var att klockan skulle ställas fram igår och vi kom inte in då de stängt insläppet. "FAN", tänkte jag. Det var det. Jag hade haft C-H på 39 år innanför trosorna om jag inte promt skulle vidare. Det var en karl som inte ville något annat än att komma innanför trosorna på en 13 yngre tjej. Eller kanske att jag hade sovit gott i min säng. Eller så gjorde jag såhär: Jag messade Sötnosen (som jag inte hört av mig till på länge) och Sundsvall där jag frågade: "Ute?". Jag hade en ganska tydlig aning om att Sundsvall inte skulle svara, eftersom att han alltid hör av sig först. Jag fick genast ett svar av Sötnosen. Han var påväg till stan från sitt barndomshem vilket skulle ta ca 30-25 min. Yes! Frågade om han ville leka lite och det var han absolut inte omöjlig på. Killen från Hudik hängde fortfarande med och vad jag uppfattade förstod han att jag skulle träffa någon annan på natten eftersom han läst mina sms över axeln på mig och dessutom kommenterat dem.
Eftersom han hängde kvar tänkte jag att jag kunde vara snäll och fråga om han skulle hänga med på Mc Donalds. Han körde totalraggning och jag blev minst sagt förvirrad eftersom jag hela tiden messade med Sötnosen och han visste om det. Efter maten skulle vi ta oss en cigg och vi pratade. Han närmade sig och höll om mig samtidigt som han frågade vart jag bodde... igen. Jagf fattade då att vi är två människor med helt olika uppfattning om vad som kommer ske. Det var bara att vara brutalärlig och kläcka ur sig det. Jag ska hem med en annan kille sen och sova hos honom. Han fattade, blev jättesur och drog illa kvickt. Jag hatar att göra människor ledsna eller arga!
Ok, men det var bara att glömma, nu skulle det ju knullas! Sötnosen hörde av sig och sa att han var i stan. Jag åkte och mötte honom så vi kunde gå till honom.
 


Hos honom:
Satte mig på sängen, han satte sig bredvid. Vi kallpratade som blyga personer gör. Jag tror han var ganska nykter.. eller kanske tillochmed helt nykter.. det var inte jag. Efter ett tag tittade hans stora, fina ögon in i mina och han la sin hand bakom min nacke, under håret och kysste mig. Vi la oss ner tillsammans på sängen och jag kände hans kroppstyngd på min. Vi kysstes passionerat. Sådär som man gör när kyssande är 100 % perfekt. Vi slickade varandras läppar, nafsade och sög på varandras våta munnar. Han är fantastisk på att kyssas! Han viskade i mitt öra: "Tänk att du har så mycket kläder på dig" med glimten i ögat. För ärligheten är den att jag hade strumpor, trosor, bh och klänning. Jag öppnade hans skjorta och lät den glida av honom. Han är fantastiskt skön att känna på och han är fantastiskt len.
Han klädde av mig min klänniing. Jag knäppte upp hans jeans. Vi tog av oss till underkläder. Efter ett tag rullandes till åkte hans sexiga kalsonger av. Där var den! Den fantastiskt sköna kuken och jag gillar. Stor och hård. Jag sög den. Djupt, länge och slickade samtidigvt med tungan runtom. Han njöt. Jag blev kåtare. Han tog tag i mig så jag hade mitt ansikte framför honom och han kysste mig.. igen. Jag låg på honom och lät honom glida in i mig. Han var hård och fantastiskt skön. Efter ett fåtal "juck" säger "Nej, sluta" och puttar av mig. Jag är helt ställd. Han håller sig för kuken och springer in på toaletten. Jag hör hur han torkar och sköljer i vatten. Jag frågade vad som hände, han svarade: "Inget". Jag frågade igen. Han var tyst och la sig över mig medan han kysste mig. Han gled in i mig igen. Ännu en gång efter några "juck" händer samma sak igen. Men den här gången säger han: "Fan, jag kommer hela tiden". Jag svarade att det ju inte gör något. Han sa: "Nej, men kanske inte i handen?". Jag var förvirrad. Han gjorde samma toalettbestyr igen och kom tillbaka likadant denna gång. Hopp på bara. Jag red honom ett tag. Det var fantastiskt skönt att känna hans kuk i mig under min kontroll. Den är stor och "maffig". Efter ett tag blev det missionären och han kom en tredje gång. Denna mer normalt, över min mage.

Jag kom inte, men jag skulle ha kunnat. Jag bara önskar att vi hade sex nyktert någon gång. Jag skulle iof vilja träffa honom helt och hållet. Jag skulle vilja ha roligt med honom, spela xbox med honom, se på alla våra favoritprogram tillsammans, äta tillsammans, skratta tillsammans och sexa tillsammans. Han är helt enkelt fantastisk :D

Nu är det vila som gäller för att klara nya veckan!
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0