Tänk Som En Man!

09.03.23 - 23.53

Det har vart helg. Som ni vet händer det mycket på helger. Fredagen var iof väldigt lugn, så den är inte så mycket att prata om. Fokusering ligger mer på Lördagen.
Jag gick ut med en vän och mötte upp ytterligare en bunt vänner. Vi dansade och hade grymt skoj. Jag hade verkligen inte förväntat mig någonting av kvällen och det var rätt skönt att för en gångs skull gå ut utan att vara på jakt efter kött.
Efter att vart på stället ett tag bestämde jag mig för att kolla mobilen. Jag gjorde och där minsann hade jag fått ett sms av ingen mindre än herr Sundsvall. Han frågade om jag var ute och jag svarade naturligtvis ja. Han frågade om vi skulle åka hem till mig och ha hysterisk sex. Eftersom jag hade så otroligt trevligt svarade jag att det inte riktigt var tid för hemgång ännu. Meeen så ångrade jag mig och tog tag i mig själv och bestllde en taxi så jag kunde hämta upp honom.
Jag gjorde det och vi åkte hem till mig. Han hade handlat två hamburgare till mig och betalade även taxin på det. Sån gentleman på det viset. Värre är det ju hutr han behandlar sin sambo. Vilket jag skrivit om innan och insett att jag fortfarande inte har någon skyldighet till henne personligen, utan mer då till det kvinnliga släktet om något.
Hemma hos mig låg vi på sängen och pratade ett bra tag innan han tog handen bakom min nacke och kysste mig. Diskussionen fortsatte medan han samtidigt kysste min hals, mina bröst och min mage. Den fortsatte även mellan mina ben. Men där någonstans tog den slut. Hans tunga var så skön och jag kunde inte längre uttala ord som inte löd mmm, åååh, aaah osv.
Efter att ha slickat mig var jag sjukt sugen på att suga honom. Det hade jag visserligen vart sen vårt msn-sex. Jag gick ner på honom och sög honom läänge och djupt. Så djupt att jag trodde jag skulle spy. Men som den kvinna jag är styr jag alltid snabbhet och djup själv och gjorde det helt frivilligt för att se hur mycket jag kunde få in. Efter att ha sugit (vad jag ansåg) länge kröp jag upp över honom och han kysste mig. Jag låg på honom och han gled in i mig.
Jag satte mig över honom och red honom. Efter ett tag bad han mig att stå på fötterna i ridställning. Ni vet sådär så man ser ut som en groda. En mycket obehaglig och inte så smickrande ställning för figuren. Jag fullkomligt avskyr den. Men jag vet att det är skönt  för män och sex handlar om att ge och ta så.. va fan.
Efter ett tag hoppade jag av och bad honom ta mig bakifrån. Han gjorde det mer än gärna. Han knullade mig och smekte samtidigt mig rumpa. Efter ett tag lät han ett finger glida in i min rumpa och jag njöt. När han märkte min njutning tog han dit kuken. Jag stoppade honom och förklarade så fint att man inte kan stoppa in den utan vidare. Det gör sjukt ont och jag tror ärligt talat att han inte hade en aning om det. Så jag tog fram glidmedel och smorde in hans pek och långfinger med det. Han fattade vinken och hans fingrar gled in och ut ur min bak samtidigt som han knullade mig.
Efter ett tag var vi mer "redo" för analt. Jag gav honom glidmedlet igen och han smorde in kuken innan han sakta gled in i mig. Vi hade skön analsex och jag var otroligt nära på att komma. Jag har ju aldrig ens kommit med honom så det kanske vore på tiden, men nej. Han tror dock att jag kom... Tänk om män kunde känna mer än lyssna. Då skulle han veta att jag inte kom. Men det gjorde han tillslut. Och det vart i min mun, vilket jag inte heller tror är något han är van vid.
Det var skönt, det var sexigt och det var gött. Som alltid med Sundsvall.



Hela kvällen diskuterade jag och min vän huruvida man ska bete sig i olika situationer och vi kom på att det enda egentligen som krävs är att vi kvinnor måste bli lite mer män. Och här kommer nästa händelse som kanske får mig att framstå en aning manligt. Eller jag ska inte dra alla över samma kant. Men det är inte många män som tackar nej till två på samma kväll. Och därför tänkte jag som en man och när It-killen en halvtimme senare ringer och frågar om han får sova här säger jag ja.
Ja jag vet, jag har gjort det innan och det är väldigt taskigt. Men jag kan inte hjälpa att jag har sex så sällen nuförtiden och närheten får man ju i princip aldrig när man är singel.. tydligen.
I vilket fall som helst så kom It-killen hit och jag ångrade mig i samma sekund som han gick in genom dörren. Han hade precis rökt, så han luktade skunk. Jag röker själv och brukar inte ha problem med det, men man tar väl något tuggummi eller nåt om man ska träffa någon man vill pussas med?
Jaja, han la sig bredvid mig och innan hade jag sagt att jag inte ville göra något annat än att sova (vilket jag även gjorde när han ringde).. så det var det vi gjorde. Han pillade och killade, men jag bad honom sluta med det.
På morgonen var jag kåt igen. Så ja, vi började grejja massa och han smekte mig över hela kroppen. Jag tog hans hand och förde in den innanför mina pyjamasbyxor. Där var det vått och gott. Han smekte mig länge innan jag visade att det var dags nu om det skulle liggas. Han la sig över mig och innan han hann stoppa in den lirkade jag fram en kondom. Han satte på den och vi låg. Det var nog det sämsta på otroligt länge. Det var taffligt, segt, oskönt och han var helt enkelt det kassaste jag haft. Han har samma min alltid. När vi pratar, när vi kysser varandra och när vi har sex är det hela tiden samma min. Känns lite creepy faktiskt. Som om han är en psykopat. Men jag har lagt den idén på hyllan och har bara insett att karl inte kan ha haft mkt till sex innan. Nu vill jag ha någon som kan sin sak!



Prostitution vs Porr
Kommenterade ett inlägg på KalsongLinus blogg och insåg att min komentar kan tolkas fel och kanske tillochmed är helt fel. Till en början bör förklaras att det var en film på två straighta killar i usa. De var fattiga och behövde pengar. Videon filmades hos en snubbe som betalar för att se fattiga grabbar runka och knulla varandra framför kameran.
Ok, dessa killar sitter då i en soffa och runkar. Till en början sina egna kukar till en porrtidning var. Efter ett tag frågar mannen bakom kameran om de ska ta på varandra istället. Killarna vill inte detta och säger nej. Han säger då till den andra killen något om vad han tidigare gjort med någon "Justin". Det syndes på killen att han inte ville att det skulle komma ut så för en högre summa pengar än vad som erbjuds sträcker sig grabbarna i avsky efter varandras kukar. Där tar filmsnutten slut. Det skulle kunna uppfattas sexigt, men jag tyckte det var osmakligt att de inte ville och sen plötsligt gör det ändå mot muta.
Min kommentar till Linus blev då: "Om detta är på riktigt är det ju samma sak som prostitution... vet inte om jag gillar konceptet.. Men vi är ju alla olika!"
Jag var så säker på min sak när det skrevs. Men när jag sen får svaret från Linus, som lyder: "Isåfall är ju alla porrskådisar prostituerade. De får ju betalt för att ha sex" var jag inte så säker längre, han har ju så rätt! Så varför får den där filmsnutten mig att se med avsky (trots söta killar)? Kan det vara så att man i en porrfilm inte ser personernas missnöje och i denhär snutten faktiskt gjorde det? Det finns ju faktiskt de som vill medverka i porrfilmer och inte låter pengarna vara den egentliga faktorn. Dessa människor gillar jag. Jag gillar att se en porrfilm där skådespelarna ser nöjda ut. Och jag föredrar hemmagjord porr där man ser njutning. Eller vad tror ni?
Linus - Jag har inget bra försvar till ditt svar på min kommentar.. ännu. Men jag återkommer så fort det kommer till mig ;)



Olle
Jag skrev det. Jag berättade för "kuken i mitt liv". Jag berättade om vad och att jag känt något för honom. Att det nu är officiellt slut, troligtvis föralltid!
Jag skrev att det var dags för mig att tömma mig. Att få bort en obehaglig klump i bröstet av att inte veta vad som skulle hända om jag berättade. Och resultat - det hände INGENTING. Bokstavligt talat. Nu är jag och Olle Ingenting!

Nu säng, skriver mer imorgon ;)
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är en riktig nagellacksnörd, har alltid mina naglar o tånaglar målade just nu i klarrött så snyggt, längtar tills man får visa upp dem till sommaren i flip flopsen. Gillar du också nagellack?

2009-03-24 @ 20:36:25
Postat av: Smojo

Jag gillar nagellack ja, men jag är nog inte i närheten av dig ;) Kul att du har någonting som du diggar så stenhårt

2009-03-25 @ 01:42:37
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0